Gå til innhold

Netflix' The Witcher-dato avslørt med ny trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å være han kjipe fyren som påpeker feil, så er vel strengt tatt serien tatt fra bøkene :D

 

Det stemmer. Men de aller fleste tenker på spillene når de hører om The Witcher. Det er nok mange som ikke er klar over at bøkene eksisterer i det hele tatt. Denne serien kommer til å bli sammenlignet med spillene og jeg tror dette kommer til å skuffe de aller fleste. Men vi får vente på reviews. Forventningene mine til denne serien er lave.

Endret av Cyberfictional
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser et monster i traileren men jeg synes det var veldig mye fokus på mennesker og historie. Litt skuffet. Jeg ønsker meg en bad-ass witcher med masse magi og store monstre som blir nedlagt i heftig action! Og ikke minst masse blod, vold og sex. Traileren kalt "A Night to Remember" linket under her er det jeg hadde drømt om!

 

https://youtu.be/ehjJ614QfeM

 

Dersom det er forventningene til Witcher nå skjønner jeg hvorfor Sapkowski hater spillserien.

 

Bøkene har jo så vidt monstre i seg. En viktig ting er jo hele kontrasten av et middelaldersamfunn med noe krydder.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dersom det er forventningene til Witcher nå skjønner jeg hvorfor Sapkowski hater spillserien.

 

Bøkene har jo så vidt monstre i seg. En viktig ting er jo hele kontrasten av et middelaldersamfunn med noe krydder.

 

Har kun spillene som referanse, men da skjønner jeg hvorfor traileren er som den er da den er basert på bøkene. For meg virker det som om serien ble til grunnet spillene sin suksess. Er nok mange som er i samme båt som meg og bare har erfaring fra spillene som da kanskje vil bli litt skuffet  :hmm: Kommer uansett til å se serien så får bare satse på dette blir bra!

Lenke til kommentar

Ser et monster i traileren men jeg synes det var veldig mye fokus på mennesker og historie. Litt skuffet. Jeg ønsker meg en bad-ass witcher med masse magi og store monstre som blir nedlagt i heftig action! Og ikke minst masse blod, vold og sex. Traileren kalt "A Night to Remember" linket under her er det jeg hadde drømt om!

 

 

Både bøkene og spillet er hovedfokus menneskelige intriger, konger blir drept, store invasjoner og kriger, og Geralt blir ufirvillig dratt med i dette. 

Monstere er å blir kjedelig i seg selv. 

Lenke til kommentar

Bøkene er litt mer "game-of-thronesey" enn spillene, med intriger,politikk og krig rasende rundt hovedpersonene.

Og hovedhistorien dreier seg om Geralt og Ciri, ikke å slakte ned monstere for moroskyld. Selv om det er definitivt monstere med i bøkene!

 

Spill nr 2 er da ganske gå game of thronsey, alt der handler om døde konger, og følgene av det, med forsøk på å både starte og unngå krig, samt backstabbing osv. 

En av grunnene til at jeg syns 2eren er bedre enn 3. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Godt poeng. Enig i det, 2ern var sånn sett mer spennende enn 3!

Uenig der, syntes 2 var det kjedeligste spillet, likte både 1 og 3 langt bedre. Men historien var helt klart mer fokusert. Men vi liker alle spillene, det er det viktigste ;)

 

Skal se traileren etter jobb. Gleder meg til å gi serien en sjanse.

Endret av GrinderX9
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som enda en dårlig spill-til-film adapsjon. Har det noengang blitt laget en god spill-til-film adapsjon? Får vente på reviews, men tviler sterkt på at dette blir en bra TV-serie. Får håpe at det ikke ødelegger ryktet til The Witcher spillene.

 

???

kordan kan dette ødelegge ryktet til Witcher spillene?

Witcher 3 alene har selt over 20 millioner kopier og CDPR har ingen ting med dette å gjøre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...