Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å spille Death Stranding på PC (Steam). Veldig skeptisk til Star Wars Jedi: Fallen Order. Det er tross alt EA som er involvert i spillet. Har sett en del gameplay og førsteinntrykket er ikke positivt. Ser ikke ut til at det er en bra flow i animasjon og angrep registreres ikke så bra på fiendene. Får litt Mass Effect: Andromeda flashbacks. Men det er jo standard praksis å vente på reviews før man kjøper spill for å være på den sikre siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til å spille Death Stranding på PC (Steam). Veldig skeptisk til Star Wars Jedi: Fallen Order. Det er tross alt EA som er involvert i spillet. Har sett en del gameplay og førsteinntrykket er ikke positivt. Ser ikke ut til at det er en bra flow i animasjon og angrep registreres ikke så bra på fiendene. Får litt Mass Effect: Andromeda flashbacks. Men det er jo standard praksis å vente på reviews før man kjøper spill for å være på den sikre siden.

 

Det må være gamle videoer du har sett. De nye videoene roser spillet opp i skyene.

Darks souls, God of War og uncharted blandet sammen i en herlig star wars drakt.

Dette blir helt konge!

Lenke til kommentar

Det må være gamle videoer du har sett. De nye videoene roser spillet opp i skyene.

Darks souls, God of War og uncharted blandet sammen i en herlig star wars drakt.

Dette blir helt konge!

 

Nei. Det å forhåndsbestille et spill fra EA er ikke så lurt med tanke på historikken deres. Det er nok ikke så veldig mange som forventer at dette spillet kommer til å bli bra med tanke på Anthem, Mass Effect: Andromeda, o.l. Kritikk fra reviews kommer til å være helt avgjørende. Det er egentlig ikke så lurt å forhåndsbestille spill i det hele tatt.

Endret av Cyberfictional
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det må være gamle videoer du har sett. De nye videoene roser spillet opp i skyene.

Darks souls, God of War og uncharted blandet sammen i en herlig star wars drakt.

Dette blir helt konge!

 

Nei. Det å forhåndsbestille et spill fra EA er ikke så lurt med tanke på historikken deres. Det er nok ikke så veldig mange som forventer at dette spillet kommer til å bli bra med tanke på Anthem, Mass Effect: Andromeda, o.l. Kritikk fra reviews kommer til å være helt avgjørende. Det er egentlig ikke så lurt å forhåndsbestille spill i det hele tatt.

Dette er et spill jeg skal ha uansett, derfor forhåndsbestilling så jeg slipper å tenke mer på det.. Blodfan av Star wars. Pluss at forhåndsbestilling med EA access var billigere enn å kjøpe det til fullpris så jeg kjøpte et EA access i et år for hundrelappen i samme slengen.

De nyeste videoen på youtube bør du se før du dømmer det nord og ned...

De fleste er utelukkende positive til dette spillet faktisk Mister Negativ

Lenke til kommentar

 

 

Det må være gamle videoer du har sett. De nye videoene roser spillet opp i skyene.

Darks souls, God of War og uncharted blandet sammen i en herlig star wars drakt.

Dette blir helt konge!

 

Nei. Det å forhåndsbestille et spill fra EA er ikke så lurt med tanke på historikken deres. Det er nok ikke så veldig mange som forventer at dette spillet kommer til å bli bra med tanke på Anthem, Mass Effect: Andromeda, o.l. Kritikk fra reviews kommer til å være helt avgjørende. Det er egentlig ikke så lurt å forhåndsbestille spill i det hele tatt.

Dette er et spill jeg skal ha uansett, derfor forhåndsbestilling så jeg slipper å tenke mer på det.. Blodfan av Star wars. Pluss at forhåndsbestilling med EA access var billigere enn å kjøpe det til fullpris så jeg kjøpte et EA access i et år for hundrelappen i samme slengen.

De nyeste videoen på youtube bør du se før du dømmer det nord og ned...

De fleste er utelukkende positive til dette spillet faktisk Mister Negativ

De fleste har middels god smak og middels evne til å stille kritiske spørsmål.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror han tenker på at de gir faen i samtlige backers som gjorde spillet mulig bare for at de kan tjene noen ekstra kroner på det.

 

Men for de som støtter opp under løgn, grådighet og likegyldighet til mennesker som prøver å hjelpe deg i å realisere noe, så er dette sikkert et kjempespill. Dere kan håpe det selger godt slik at vi som godtroende forbrukere kan bli raukjørt gang på gang.

 

Her er det ikke selve EGS vs. Steam som er hovedfokuset, selv om noen uvitende sjeler håper det selger godt bare fordi de er EGS fanbois, det er de 3 poengene nevnt ovenfor som er problemet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror han tenker på at de gir faen i samtlige backers som gjorde spillet mulig bare for at de kan tjene noen ekstra kroner på det.

 

Men for de som støtter opp under løgn, grådighet og likegyldighet til mennesker som prøver å hjelpe deg i å realisere noe, så er dette sikkert et kjempespill. Dere kan håpe det selger godt slik at vi som godtroende forbrukere kan bli raukjørt gang på gang.

 

Her er det ikke selve EGS vs. Steam som er hovedfokuset, selv om noen uvitende sjeler håper det selger godt bare fordi de er EGS fanbois, det er de 3 poengene nevnt ovenfor som er problemet.

 

Om noen ikke tåler at andre skal tjene penger på jobben de gjør så er det de som har problemet.

 

Spesielt når det ikke utgjør noen forskjell for dem.

Lenke til kommentar

Dette er et spill jeg skal ha uansett, derfor forhåndsbestilling så jeg slipper å tenke mer på det.. Blodfan av Star wars. Pluss at forhåndsbestilling med EA access var billigere enn å kjøpe det til fullpris så jeg kjøpte et EA access i et år for hundrelappen i samme slengen.

De nyeste videoen på youtube bør du se før du dømmer det nord og ned...

De fleste er utelukkende positive til dette spillet faktisk Mister Negativ

 

Det er nok svært mange som forventer at spillet blir bra.

Med tanke på at det er respawn som lager det.

Med tanke på alle på YouTube som har spilt det.

Osv.

 

De samme folkene på YouTube som sa at Anthem og Fallout 76 (Bethesda) var revolusjonerende før lansering? Det er ikke lurt å stole på folk som får prøve slike spill på forhånd, spesielt ikke EA og f.eks Bethesda, da de er kjent for å ekskludere de som kritiserer spillene deres.

 

De fleste har middels god smak og middels evne til å stille kritiske spørsmål.

 

De fleste har middles formeninger om god smak og middels evne til å kritisere andre (sarkasme). Ser du tegninga? Det er et meningsløst utsagn som ikke betyr noe som helst.

Endret av Cyberfictional
Lenke til kommentar

Om noen ikke tåler at andre skal tjene penger på jobben de gjør så er det de som har problemet.

 

Spesielt når det ikke utgjør noen forskjell for dem.

 

Det utgjør en forskjell, de må spille på EGS og ikke på steam.

Utvikleren selv har sagt at spillet var planlagt for steam, men at de byttet FORDI brukerne skulle få en bedre opplevelse.

Poenget her er

1. De har crowdfundet spillet, noe som innebærer at de har "tjent penger på jobben de gjør", og mer til. Har man ikke da et litt større ansvar for å faktisk gi de menneskene noe de allerede har betalt for?

2. Hvis du virkelig tror at de ikke gjør det UTELUKKENDE for penger, mens de gir blanke i alle som har vært med på å gjøre spillet til en realitet, ja så er man noe naiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei.

Folk som vanligvis er svært negative til EA sine spill.

Folk som har fått spille gjennom store deler av spillet.

Folk som man faktisk kan stole på.

 

Definisjonen av galskap er å gjøre det samme om igjen og om igjen og forvente et annet resultat (det å tro at EA slipper ut et bra spill etter at de har slippet ut dårlige spill i mange år på rad). Tror jeg kommer til å vente på reviews og tilbakemeldinger etter at spillet er slippet ut fra folk som ikke får insentiver til å presse frem positive tilbakemeldinger (at de får early-access til spill, fordeler, m.m.).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...