Gå til innhold

Black Friday 2019 (pluss Singles Day og Cyber Monday)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
G skrev (3 minutter siden):

Før jeg fikk sett videosnutten du legger fram. Jeg har lest at NordVPN ble hacket ja. Ble vel luftet på en eller annen av kanalene Digi, Tek eller Nettavisen tipper jeg.

Når man betaler for VPN så gjør man det for å være anonym. Når de ikke klarer det så hva betaler man for egentlig?

Lenke til kommentar
7 minutes ago, TheKims said:

Når man betaler for VPN så gjør man det for å være anonym. Når de ikke klarer det så hva betaler man for egentlig?

Må både si meg enig i det. Veldig bra av JayZ å gjøre det han gjorde der. Må også si at man er helt uvitende til rekkevidden og uvitende til hva NordVPN har gjort for å rydde opp i det. Jeg har noen resterende mnd. igjen hos NordVPN, og de er jo ikke noe som jeg bare kan slette. NordVPN virker passe brukervennlige ihvertfall. Men, fytti grisen så dyre de er dersom du må betale mer enn introduksjonspris, BF-tilbud eller hva de nå byr på. Konkurransen på å tilby VPN er knallhard. Jeg er rimelig sikker på at gode tilbud vil fortsette å drysse i fra flere av de som går igjen med topp score i reviews.

Lenke til kommentar
17 hours ago, TheKims said:

Når man betaler for VPN så gjør man det for å være anonym. Når de ikke klarer det så hva betaler man for egentlig?

En ting er å bli hacket, det kan skje alle. Det som er kritikken er hvordan de holdt det hemmelig i over et halvt år. Ville jeg stolt på en "sikkerhetsleverandør" som holder slikt hemmelig for meg som kunde i 6mnd? Nei.

Selv bruker jeg et par andre som jeg er meget fornøyd med.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut til at BF-prisen på den digitale Xbox One S var litt lureprising. Nå koster den ikke ca. førprising kr 1900 - kr 2000, men kr 1690

https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/xbox-one-konsoll/61775/xbox-one-s-1-tb-all-digital-utgave-hvit

BF-prisen var kr 999

xbox-one-s-1-tb-all-digital-utgave-hvit.

La merke til at Power har Xbox One S med 4K Ultra HD Blu-ray drev denne uken for kr 2189. Var det ikke et par tusen kroner den kostet under BF her og der?

Endret av G
La til litt info
Lenke til kommentar
G skrev (16 timer siden):

Ser ut til at BF-prisen på den digitale Xbox One S var litt lureprising. Nå koster den ikke ca. førprising kr 1900 - kr 2000, men kr 1690

https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/xbox-one-konsoll/61775/xbox-one-s-1-tb-all-digital-utgave-hvit

BF-prisen var kr 999

På hvilken måte er det en lurepris? Den har ligget stabilt på 2190,- siden sommeren og har aldri vært solgt i nærheten så billig som på BF.

Lenke til kommentar
3 hours ago, phax said:

På hvilken måte er det en lurepris? Den har ligget stabilt på 2190,- siden sommeren og har aldri vært solgt i nærheten så billig som på BF.

Tenkte litt i sporet, siden de har råd til å fortsette med kr 1690 istedetfor kr 999 nå. Må vel være heftig sponset av Microsoft som forventer penger igjen på abonnementer og spillkjøp?

Men blir kr 1690 den nye stabile prisen man kommer til å se, eller varer det kun ut uken?

Lenke til kommentar
G skrev (37 minutter siden):

Jojo-prising? Kommer vel ned igjen tipper jeg. Så ei uke eller to med prising oppover er jo kanskje bare et prisspill.

Over tid, så faller stort sett det aller meste ned i pris, før det blir erstattet av en ny vare. Så du kan ikke forvente at prisne holder seg oppe over lang tid. :)

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Merko. said:

Over tid, så faller stort sett det aller meste ned i pris, før det blir erstattet av en ny vare. Så du kan ikke forvente at prisne holder seg oppe over lang tid. :)

Nå har en ihvertfall en interessant vare å holde litt øye med. Nå har vi sett før førjulsprising. Så nå blir det å se hva førjulsprisingen i seg selv legger seg på. Regner med at Microsoft vil ha flest mulig inn på sin plattform til jul, slik at poder rundt om kan begynne å gi dem inntekter på spillkjøp og abonnement. Jeg synes den delen av prisingen på akkurat dette produktet kanskje er litt åpenbar, men at den da også ville kunne skjule den normale prisutviklingen?

Lenke til kommentar

Kanskje ikke så veldig godt tilbud, men kjøpte nettopp de 2 siste Normaster Lumos 7X til 1649 Kr. pr. stk. (-25%) i anledning "cyber week" på Arbeidslys.no.
https://www.arbeidslys.no/normaster-lumos-7x-led-ekstralys

...Samt et par andre lysende ting til bilen.

Siden Komplett ikke var særlig samarbeidsvillig angående en 9700K så får jeg bare vente med den nye PCen. Rabattkoden jeg har hos dem (via Komplett Club) varer til februar uansett.

Kan virkelig ikke si det har vært mange spennende tilbud i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...