Gå til innhold

Black Friday 2019 (pluss Singles Day og Cyber Monday)


Anbefalte innlegg

G skrev (18 minutter siden):

Snakker vi om nettverkskabelen nå? ?

Har ikke sjekket i den tråden din på år og dag, fått til et digg lydoppsett etterhvert?

Nettverkskablene er jo år og dag siden jeg byttet?

(-Ja både Streaming/Spotify Connect lyder meget bra nå, bruker Audioquest og Supra ledninger rundt hele, Argon iN Black rhodenium på effekt, og en ordinær Argon på Sub, Xtz star quad på høyttalerne. Hyssing er forskjellig... Ikke bare dårligere eller bedre, men annerledes.-)

Dette jeg nevnte nå er on ear hodetelefoner til Sound by Sweden/Supra.

De har ligget på 1899 siden sensommeren tror jeg, og jeg kjøpte nå som de er på 999.

Det er billig som Supra ellers er no nonsens litt som feks Nad.

Eller Audioquest cables som lager Nighthawk...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske skuffende black Friday for hodetelefoner. Håpet på noen bra tilbud på litt ordentlige hodetelefoner, men er nesten bare trådløse hodetelefoner og drittmerker som skullcandy og beats.

Egentlig ganske dårlig black Friday generelt. Før synes jeg det var bra tilbud på ordentlige varer som solgte bra uansett. Nå ser jeg nesten bare bra tilbud på møkk som de sikkert ikke får solgt, pluss små, små tilbud på de ålreite merkene. Ser på prishistorikk at mange tilbud er dårligere enn tidligere tilbud uansett. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ble vesentlig mindre enn jeg hadde trodd det skulle bli. Årets fangst består av:

  • 2 sett biffbestikk (Tramontina) til 149 pr sett fra Kitch'n
  • 1 par nye sko (litt usikker på, så kule ut, taper evt frakten på å prøve dem) - 702.
  • Diverse gavekort hos let'sdeal - 534
  • 2 stk 2080 ti hos elkjøp - ca 10 000 pr stk
  • Ps plus abb + dark rock slim cpu-kjøler - ca 3200.
  • Sony L3 mobil hos elkjøp m beskyttelsesgreier fra mytrendyphone (som kostet ca 25% av tlfs pris ? ) - 1190 + 250. La ut for en kompis, så egentlig ikke til meg.
  • Et spill på steam - 33 kr
  • En pizza på domino's - 99 kr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
10 hours ago, G said:

Da har jeg også bestillet en. Men, nå har jeg to gamle og får den ene nye. Jeg har ikke vært så rå på gaming. Så jeg lurer litt på om det er noen partyspill eller andre spill hvor man f.eks. kan game 3 stykk samtidig mot samme konsoll og TV-skjerm på PS4?

Overcooked er kjempegøy. 2-eren er vel også ute nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984

Begynner å bli bekymret for Komplett. Hadde ikke de landets mest moderne logistikksystem? Plutselig, 12 timer etter at orderen ble lagt inn, har lagerstatus for flere varer endret seg fra "på lager" til "usikker dato". 

Lenke til kommentar
phos skrev (Akkurat nå):

Begynner å bli bekymret for Komplett. Hadde ikke de landets mest moderne logistikksystem? Plutselig, 12 timer etter at orderen ble lagt inn, har lagerstatus for flere varer endret seg fra "på lager" til "usikker dato". 

Oi, får du ikke varen 5 minutter etter den er bestilt fra Komplett? Skriv et sint innlegg på SoME så får du den sikkert med en gang.

(Det er nok ganske mange som har bestilt derfra så du får smøre deg med _litt_ tålmodighet)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984
1 minute ago, ilpostino said:

Oi, får du ikke varen 5 minutter etter den er bestilt fra Komplett? Skriv et sint innlegg på SoME så får du den sikkert med en gang.

(Det er nok ganske mange som har bestilt derfra så du får smøre deg med _litt_ tålmodighet)

Nja, det handler ikke om å få varen i løpet av 5 minutter, men en reell frykt for at dette går til langt over nyttår. Eller en beskjed om at "sorry, vi får det ikke til".

Med dagens teknologi burde det være mulig å angi relativt oppdatert lagerstatus løpende. To av varene jeg bestilte var "på lager" ved betaling, men nå er plutselig den ene forventet om 8 dager og den andre "bestillingsvare". 

Regner vel med at jeg får det jeg har bestilt, spørs bare hvor lang tid det tar. Jeg har ikke noe i mot å vente når det i FORKANT står "usikker leveringsdato", men det gjorde det altså ikke for flere av mine varer. 

Lenke til kommentar
20 minutes ago, phos said:

Begynner å bli bekymret for Komplett. Hadde ikke de landets mest moderne logistikksystem? Plutselig, 12 timer etter at orderen ble lagt inn, har lagerstatus for flere varer endret seg fra "på lager" til "usikker dato". 

Det gjelder jo for de som bestiller . Ditt eksemplar er reservert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984
2 minutes ago, Isbilen said:

Det gjelder jo for de som bestiller . Ditt eksemplar er reservert.

På ordreoversikten står ikke alle med "reservert", nei. Men håper du har rett! :) Lenge siden jeg har handlet på Komplett, så ikke helt kjent med systemet.

Lenke til kommentar
20 minutes ago, ilpostino said:

Oi, får du ikke varen 5 minutter etter den er bestilt fra Komplett? Skriv et sint innlegg på SoME så får du den sikkert med en gang.

(Det er nok ganske mange som har bestilt derfra så du får smøre deg med _litt_ tålmodighet)

En kan visst lære noe nytt hver dag. SoME for en innertier blant forkortelser (betyr jo "så meg" i tillegg).

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Isbilen said:

Det gjelder jo for de som bestiller . Ditt eksemplar er reservert.

Så en ordre jeg har står det Reservert (På Lager), og da regner jeg med at det kanskje bare er BF-pågangen, samt at man plutselig traff lørdagen med sannsynligvis noen færre eller kanskje motsatt mange flere på jobb for å ta unna BF og kommende CM?

Eller er det min VIP-status pga. sommerkjøpene mine ifm. Zen 2 hjemmesnekring som gir meg sånn en "elevated status"?

Lenke til kommentar
phos skrev (35 minutter siden):

Begynner å bli bekymret for Komplett. Hadde ikke de landets mest moderne logistikksystem? Plutselig, 12 timer etter at orderen ble lagt inn, har lagerstatus for flere varer endret seg fra "på lager" til "usikker dato". 

Ser du dette når du er inne på «minside» under «ordre» ? 
 

eller er det når du bare har trykket inn på en vare i selve nettbutikken ? 
 

inne på minside skal det stå reservert og en grønn prikk ... hvis komplett har reservert en på lager til deg. 
 

hvis det gjorde det først, for så å skifte til usikker status ... så tror jeg at de har hatt forblitt varer.  
 

bruker komplett en del, og har iallfall alltid vært slik hos meg. 

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg to forklaringer på dette: En er at uviss lagerstatus overstyrer "reservert" overalt, slik at du vil se det selv om din er avlagt og under behandling. En annen kan være at man har gjennomført handelen akkurat i det de gikk tom, slik at man må vente på leveranse. Jeg tviler på at "på lager" betyr noe annet enn "på lager" hos en så solid virksomhet som Komplett.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984
8 minutes ago, Smultring77 said:

Ser du dette når du er inne på «minside» under «ordre» ? 
 

eller er det når du bare har trykket inn på en vare i selve nettbutikken ? 
 

inne på minside skal det stå reservert og en grønn prikk ... hvis komplett har reservert en på lager til deg. 
 

hvis det gjorde det først, for så å skifte til usikker status ... så tror jeg at de har hatt forblitt varer.  
 

bruker komplett en del, og har iallfall alltid vært slik hos meg. 

 

Inne på orderen min, ja. Satser på at det går greit, da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...