Jump to content
Brulejus

Black Friday 2019 (pluss Singles Day og Cyber Monday)

Recommended Posts

Lakus skrev (22 minutter siden):

Jeg har C7. Til og med jeg vurderer å flippe den jeg har og kjøpe ny. OLED er amazing og 2019 modellene støtter g-sync og 120 FPS i 1440p...

Men hva om man ikke bryr seg nevneverdig om g-sync og egentlig var fornøyd med en litt over 5 år gammel plasma?

Gamer mest på PC, blir heller lite på TV`n, egentlig mest linjær TV men ja, liker filmer og serier også :)

Var vist kø utenfor elkjøp, så en C9 blir det neppe, tipper butikken her har type 1 på lager og det stod 4-5 i kø, går ut ifra at de er utsolgt for C9 ca 2 minutter etter stengetid

Jobber ikke folk flest ca nå? :p

Edited by aklla

Annonse
aklla skrev (4 minutter siden):

Var vist kø utenfor elkjøp, så en C9 blir det neppe, tipper butikken her har type 1 på lager og det stod 4-5 i kø, går ut ifra at de er utsolgt for C9 ca 2 minutter etter stengetid

Om de skal ha slike tilbud, og det er bare få igjen, skal det stå i annonsen. 

Det er ihvertfall flere butikker som har denne tven inne, om man trykker på lager status 🙂

https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/22886/samsung-65-q90r-4k-uhd-qled-tv-qe65q90rat-2019?scid=Pricecomparison2988&utm_source=prisguiden&utm_medium=Pricecomparison&utm_campaign=prisguiden&utm_content=Consumer%20Electronics

Står <5, altså mindre enn 5 på lager.

Står jo minst 200 på nett og i butikk, altså rett over 200 fordelt på 68 butikker som har den på lager, så 2,9 pr butikk(minus evt. nettlager), tipper altså de har 1-2 her..

Uansett ikke sikker på om jeg skal/vil kjøpe, kommer jo sikkert en bedre til neste år også :)

Edited by aklla
  • Like 2

Ringte til elkjøp i går for å avklare det, siden det var litt uklart: Så lenge de har varen på nettlager, får du kjøpt den på dagens vip-handel til BF-pris selv om butikken er tom. Sikret meg nettopp en 65C9. 

Isbilen skrev (21 minutter siden):

Ringte til elkjøp i går for å avklare det, siden det var litt uklart: Så lenge de har varen på nettlager, får du kjøpt den på dagens vip-handel til BF-pris selv om butikken er tom. Sikret meg nettopp en 65C9. 

Så du må fysisk stille opp i butikken for så handle TV på nettet i butikken?
Eventuelt så åpner jo salget klokken 21:00 i dag på nett, men antar nettsiden går ned og alle tver er solgt ut da..

Isbilen skrev (39 minutter siden):

Derfor sto jeg der som en tosk da det åpnet. Men jeg fikk da ordnet meg. 

Haha!, jeg satser på klokken 9 jeg..
Blir enten C9 eller Q90 tven

aklla skrev (3 timer siden):

Jobber ikke folk flest ca nå? :p

Folk flest i Norge jobber ikke.

aklla skrev (3 timer siden):

Jobber ikke folk flest ca nå?

Når de kan kjøpe ting de ikke trenger til en lavere penge så gjør de tydeligvis ikke det.

Jeg skjønner jeg gjør det samme selv nå, men må bare påpeke hvor artig det er å se moderator fjerne innlegg for off topic og lignende, for selv i neste omgang poste det samme selv.

Edited by Everket
  • Like 4

Jeg har oppdatert førstepost med lenke til en rekke tråder, slik at man kan diskutere ulike produkt i hver sine tråder i litt mer ordnede former.

• Like 4

Cavour dressbutikken i Rådhuspassasjen har åpnet butikk i Bjørvika i dag. Det er 50-70% på hele butikken!

Var innom og handla en dress og et par skjorter! Sjelden man får hvite skjorter på tilbud før jul!

Ligger i Dronning Eufemias gate på høyde med gangbroen over jernbanesporene

Europris begynte i dag.  En rekke mer eller mindre ok tilbud innimellom.

-40% på Smart Store oppbevaringsbokser er et godt tilbud.
-30% på Ryobi, men begrenset utvalg.

Relativt skuffende fra Jula i år. Mener de har hatt 50% på alt fra Bacho, Stanley og Fiskars i et par år nå. Denne gangen er det kun 40% på Bacho, og resten av tilbudene var ikke noe å hoppe i taket over heller

Vi kan ta det rolig med flytting, og så skal vi admins/moderatorer heller forsøke å krysslenke litt, slik at det også er mulig å finne frem til de gode og relevante tilbudene uten å bla seg gjennom 1400 svar. Det er også fullt mulig å gjøre for dere, ved å koble inn innlegg begge veier. Da får man det beste fra to verdener. Fjorårets tråd fikk 1440 svar og ble besøkt 120 000 ganger, og er således tungvint å navigere seg i for besøkende som er ute etter spesifikke produkt og ikke har anledning til å lese alle innlegg. Videre tilbakemelding kan tas på PM. :)

F.eks. slik:

Galaxy S10E "rekordbillig" hos Power og Elkjøp. 4889,-

Kjør på med gode tilbud, og det går helt fint å slenge alle tilbud inn her, som vanlig!

Edited by Øystein
  • Like 2