Gå til innhold

EA er tilbake på Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blanda drops den nyheten her. På den eine sida er det kjekt at EA åpner opp igjen på den andre sida er det kjipt at dei kun åpner opp igjen for steam. Sitter igjen med følelsen av at det her er to monpolister som forsøker å lage seg et duopol som et tilsvar på ein konkurent som på si side bygger sitt eige monopol.

Lenke til kommentar

Men er det samme løsning som hos Ubisoft, altså at man må ha den andre klienten likevel? For da er jo vitsen borte.

 

Kjøper ikke Ubisoft-spill på PC lenger, da man blir tvunget over på UPlay-dritet selv om spillet er kjøpt via Steam.

Nei, man kan handle EA spill igjennom Steam klienten som vanlig og spille de der.

Lenke til kommentar

Lure på om dette er et forsøk på å ta igjen alle penga da har tapt pga spilø som battlefront 2, ME Andromeda og det siste taper spillet jeg ikke husker navnet på.

 

De håper vel at mange som blankt nekta å bruke origin vil kjøpe eldre og nye spill.

 

Tapte ikke stort med penger på noen av de spillene.

Derimot tjente de godt.

 

Men de tjente ikke så mye som de kunne ha tjent.

Lenke til kommentar

Når Jedi Fallen Order kommer ut og noen kan 100% bekrefte at jeg kan kjøpe det på Steam og ikke behøve å bruke Origin i tillegg så skal jeg kjøpe det.

 

Edit: Står på Jedi Fallen Order sin steam side: Incorporates 3rd-party DRM: EA on-line activation and Origin client software installation and background use required.

 

Blir da ikke å kjøpe det på steam. Ser ikke vitsen å eie det der når Origin likevel må kjøre i bakgrunnen.

Endret av Boss-Znakemaster
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Edit: Står på Jedi Fallen Order sin steam side: Incorporates 3rd-party DRM: EA on-line activation and Origin client software installation and background use required.

 

Blir da ikke å kjøpe det på steam. Ser ikke vitsen å eie det der når Origin likevel må kjøre i bakgrunnen.

 

Helt bak mål.. Jaja. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...