Gå til innhold

World of Warcrafts neste utvidelse kan være avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Håper det er mye nytt i år. Og at de endelg kan bevege seg bort fra wow til andre spill. Det haster!

 

Hvorfor haster det? Jeg liker World of Warcraft jeg.

Det er helt ok! Men jeg mener det har blitt for mye av det samme de siste årene med alle spillene deres. De trenger nye spill, WOW kan bare vare så lenge! (15+ år er svært bra for et spill!)

Lenke til kommentar

Føler du deg truet av at det finnes spill som du selv ikke liker?

Hvorfor spør du om det?

 

Jeg er enig med ham i at Blizzard burde forsøke nye spill. Dessverre (vil jeg si) ble WoW så populært at hele Warcraft-serien stagnerte. At det aldri kom noe Warcraft 4 har nok sammenheng med WoW. At vi i stedet får Warcraft 3 Reforged har sammenheng med WoW.

 

Det hadde vært kjekt med noe helt nytt. Selv om jeg koser meg med WoW Classic.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

 

 

Håper det er mye nytt i år. Og at de endelg kan bevege seg bort fra wow til andre spill. Det haster!

 

Hvorfor haster det? Jeg liker World of Warcraft jeg.

Det er helt ok! Men jeg mener det har blitt for mye av det samme de siste årene med alle spillene deres. De trenger nye spill, WOW kan bare vare så lenge! (15+ år er svært bra for et spill!)

Jeg hadde gledet meg mye mer til noe lignende WoW "2", siden mye av systemet til WoW er bare utdatert. MMO-formelen var fantastisk i 2004, men den er bare for gammeldags nå, det føles ikke like innlevende lenger å spille. Hvis de ikke kan få det til i en MMO, så kan de bevege seg vekk fra sjangeren og bringe Warcraft tilbake. Jeg liker bare ikke tanken på at WoW fortsatt er MMO-standard fordi vi mangler et bedre alternativ, hele 15 år etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...