Gå til innhold

BeamNG - Mods - Fly


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Min sønn har lenge lastet ned Mods og installert i BeamNG uten problemer, men når han i dag lastet ned noen fly fikk han dem om og klar til bruk, men han fikk ikke kontrollert flyet med hverken tastaturet eller xbox-kontrolleren som brukes til å kontrollere bilene m.m. Alt han fikk gjort var å endre visningsinnstillingene (rotere o.l.)

 

Er det noen som kan hjelpe? Finnes det kanskje eget mods for å kunne fly?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og takk for raskt svar.

 

Jeg finner ikke noe informasjon på hverken nettsiden eller i vedlagt readme-fil.

 

Dette er siden sønnen min bruker for å laste ned Mods (linken er til det spesifikke flyet):

 

https://www.worldofmods.com/beamng/planes/32084-messerschmitt-me262.html

 

Og denne informasjonen ligger i en readme-fil i nedlastingen:

 

Messerschmitt Me.262

------------------------------------------------------------------------------------------------
Messerschmitt Me.262 for BeamNG DRIVE. 
 
Tested in game version 0.9.0.5.4267 
 
Download mod the Messerschmitt Me.262 for BeamNG DRIVE you to the links below on the page.
 
################################################################################################
 
AUTHORS
------------------------------------------------------------------------------------------------
Main author Stoat Muldoon
 
################################################################################################
 
INSTALLATION INSTRUCTIONS
------------------------------------------------------------------------------------------------
1. File copying
 
(!) Do not forget to make copies of the original replaced files to be able to remove the modification!
 
Copy all the contents of the folder "00 - Copy to game folder" to the folder where the game is installed. Confirm the replacement.
 
 
################################################################################################
 
This modification has been downloaded from www.worldofmods.com
 
 
Check out our social groups!

 

Det finnes en side som heter https://wiki.beamng.com/Enabling_AI_Controlled_Vehicles som visstnok skal vise hvordan man tilgjengeliggjør AL-kontrollerte kjøretøy - men dette har jeg ingen kunnskap om.

 

Sønnen min har prøvd alt av knapper på tastaturet og kontroller + mus, men får bare snudd seg fra side til side (ikke flyet, men visningen) og endret visning fra cockpit/utenfor osv...

Endret av Kobraz
Lenke til kommentar

Annbefales sterkt at man heller benytter spillet sitt egen "Repository" meny for å installere mods. Da vil de automatisk bli oppdatert. Prøvd å se om modden ligger der. Kansje det ligger en mye nyere versjon av flyet der.

 

Virker som at modden kun er testet på en versjon av spillet for ett år siden. Myye har endret seg i BeamNG siden da.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...