Gå til innhold

Prosessorgiganten ARM snur. Vil samarbeide med Huawei likevel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse


 

- Jeg paradoksalt nok håper at Trump blir gjenvalgt...
For etter de 4 neste årene så kan ikke samme person ta makten igjen.

Det hadde blitt mye verre om en annen person blir valgt, og at ting begynner å se lysere ut igjen.
For så at Trump kommer til makten igjen 4 år senere deretter og roter ting til atter en gang.

Det hadde nok blitt en Major Slap in The Face for Huawei.
En slik..."Ta det rolig dette ordner seg nok snart igjen... Just kidding... You're screwed" type ting.

-----

Det er naivt å tro at bare et fåtall land driver med spionasje.
Men slik dette har blitt fremstillt i media, særlig ut av USA, så blåses det hele ut av proposjoner.

Det blir som om at de 3 små grisene blir anklaget av den store stygge ulven for å ha blåst ned huset hans.

Siden det er sagt i media så må jo alt være sant, eller hva?

Folk elsker å bli fortalt hva dem skal tenke og tro, og det er en skummel utvikkling.

Godt at der finnes unntak slik som britene.

Jeg håper bare at dette ikke kommer til å slå negativt ut for britene, i en slik "If you side with my enemy, you also become my enemy" type situasjon.

Men med Trump så vet man jo aldri...
Hadde ikke overrasket om han tok en "Jong-un", i så måte.
Slik at USA hadde blitt mer og mer isolert i fra omverdenen.


 

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar

Jeg tror det er for sent for ARM. Jeg tror nok Huawei vil bruke deres prosessorer nå, men på sikt vil de, og de fleste andre gå for Risc-V som er mer åpen for alle, og ikke trenger lisensieres. Alle de store firmaer er i dag inne og jobber med Risc-V, og en kan designe egne CPUer basert på denne CPU.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...