Gå til innhold

Death Stranding kommer til PC neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mest trolig på Epic sin butikk :D

 

Dette blir Epic uansett :p

 

hehe jeg er ikke noen stor fan av mannen eller spillene hans. Uten at jeg har noe negativt forhold til de.

Synes som alle andre at death stranding ser helt sykt rart ut. Men Alt jeg ser av det oser stemning og mystisk. Liker tanker på å leke postman i en super rar post apocalypse verden jeg :)

Lenke til kommentar

Mest trolig på Epic sin butikk :D

 

 

Dette blir Epic uansett :p

 

hehe jeg er ikke noen stor fan av mannen eller spillene hans. Uten at jeg har noe negativt forhold til de.

Synes som alle andre at death stranding ser helt sykt rart ut. Men Alt jeg ser av det oser stemning og mystisk. Liker tanker på å leke postman i en super rar post apocalypse verden jeg :)

 

 

Garantert Epic Store

 

Tvilsomt. Kojima er svært godt involvert i internet og han er kjent for å ta valg som er til fordel for brukerne. Det er ingen tvil om at han vet hva folk tenker om Epic Store og at Steam faller i best smak hos de aller fleste som spiller på PC-plattformen. Jeg tipper at spillet kommer til begge plattformer på akkurat samme tidspunkt.

Lenke til kommentar

 

Mest trolig på Epic sin butikk :D

 

 

Dette blir Epic uansett :p

 

hehe jeg er ikke noen stor fan av mannen eller spillene hans. Uten at jeg har noe negativt forhold til de.

Synes som alle andre at death stranding ser helt sykt rart ut. Men Alt jeg ser av det oser stemning og mystisk. Liker tanker på å leke postman i en super rar post apocalypse verden jeg :)

 

 

Garantert Epic Store

 

Tvilsomt. Kojima er svært godt involvert i internet og han er kjent for å ta valg som er til fordel for brukerne. Det er ingen tvil om at han vet hva folk tenker om Epic Store og at Steam faller i best smak hos de aller fleste som spiller på PC-plattformen. Jeg tipper at spillet kommer til begge plattformer på akkurat samme tidspunkt.

Hvilke tiltak er Kojima kjent for å ta som er til fordel for forbrukeren? Jeg har ikke noen eksempler på hverken for eller imot. Et nyoppstartet studio som KojiPro har sikkert godt av litt pengehjelp fra Epic. Forøvrig ser jeg ikke på det som forbrukerfiendtlig å utelukkende lansere spillet sitt på Epic Store heller.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...