Gå til innhold

EA-spillene kan være på vei tilbake til Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Blir vel sånn som med Ubisoft at man må fortsatt kjøre gjennom launchern dems

Det hadde ikke overrasket. Da er det jo ingen insentiv til å kjøpe det på steam med mindre prisene er betydelig redusert.

 

Pr nå har jeg såpass mye spill på begge luncherne at det faktisk ikke er så ille med Origin. Den har faktisk forbedret seg kratig siden jeg begynte å bruke det.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Alt EA tar i blir til bæsj, så ja. Jeg driter i om de gråter eller ei - jeg har bare kommet frem til at ved å ikke bruke penger på deres produkter gjør jeg færre bomkjøp. Og jeg unngår å støtte et drittselskap i samme slengen.

 

Jeg ser poenget du prøver å komme fram med, men jeg er uenig. Battlefield f.eks er en spillserie som gjør det ganske bra. Ja det er overhode ikke perfekt, og BF5 har vært en ganske merkelig prosess å være en del av men de har faktisk tatt seg opp en del. 

 

EA som selskap forøvrig har jeg lite respekt for når det kommer til hvordan de bedriver salg osv av f.eks mikrotransaksjoner. Dette er jo noe de kjemper for å ha i denne industrien og de tjener grovt på folk som har tvangstanker o.l. rettet mot pengespill da det i realiteten er det det er. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Alt EA tar i blir til bæsj, så ja. Jeg driter i om de gråter eller ei - jeg har bare kommet frem til at ved å ikke bruke penger på deres produkter gjør jeg færre bomkjøp. Og jeg unngår å støtte et drittselskap i samme slengen.

 

Jeg ser poenget du prøver å komme fram med, men jeg er uenig. Battlefield f.eks er en spillserie som gjør det ganske bra. Ja det er overhode ikke perfekt, og BF5 har vært en ganske merkelig prosess å være en del av men de har faktisk tatt seg opp en del. 

 

EA som selskap forøvrig har jeg lite respekt for når det kommer til hvordan de bedriver salg osv av f.eks mikrotransaksjoner. Dette er jo noe de kjemper for å ha i denne industrien og de tjener grovt på folk som har tvangstanker o.l. rettet mot pengespill da det i realiteten er det det er. 

Er heilt einig. Loot packs/boxes burde vært avskaffet for lengst. Har nylig tatt opp Fortnite, då Chapter 2 kom. Og dei har ein fantastisk microtransaction modell. Med ein Battle Pass, som fungerer som ein månedleg abonnement. Ein veit kva ein får, før ein bruker penger på det. Fifa, Hearthstone og lignende spel, har pakker som er tilsvarende gambling. Fifa sluttet eg å kjøpe i 2017. Hearthstone har eg sluttet å forhondsbestille. Kjøper kun single player expansions, og av og til pakker på tilbud, om det er gode bundles.

Lenke til kommentar

 

Butthurt much? Stakkars EA, nå gråter de sikkert

Alt EA tar i blir til bæsj, så ja. Jeg driter i om de gråter eller ei - jeg har bare kommet frem til at ved å ikke bruke penger på deres produkter gjør jeg færre bomkjøp. Og jeg unngår å støtte et drittselskap i samme slengen.

Som du hele tiden må poengtere i hver artikkel om EA her inne på Gamer.no

Du virker som du er skikkelig bitter slik som du skriver. Har du tråkket barføtt på en fysisk kopi at et EA-spill som barn? Eller brukte du opp alle sparepengene på loot boxes og har gjeld opp til ørene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Butthurt much? Stakkars EA, nå gråter de sikkert

Alt EA tar i blir til bæsj, så ja. Jeg driter i om de gråter eller ei - jeg har bare kommet frem til at ved å ikke bruke penger på deres produkter gjør jeg færre bomkjøp. Og jeg unngår å støtte et drittselskap i samme slengen.

Som du hele tiden må poengtere i hver artikkel om EA her inne på Gamer.no

Du virker som du er skikkelig bitter slik som du skriver. Har du tråkket barføtt på en fysisk kopi at et EA-spill som barn? Eller brukte du opp alle sparepengene på loot boxes og har gjeld opp til ørene?

På samme linje som du må forsvare EA sin forretningsmodell i hver eneste sak her inne når folk uttrykker frustrasjon over noe som objektivt er et drittselskap. Noe de også har høstet priser for.

 

Tror forøvrig også at man godt kan tråkke barføtt på et EA-spill uten varige men. Men du prøvde deg vel på humor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...