Gå til innhold

KOMMENTAR: – Hvorfor slippe ni like telefoner på et halvt år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Lenge siden jeg har vært eier av en Motorola, men ser ikke bort fra at jeg prøver etterhvert. Det som kunne ha vært naturlig når det nå ser ut som at de lager gode, men rimelige mobiler er - hvorfor klinker de ikke til og lager mobiler i premiumklassen og utfordrer "storheter" som Samsung, IPhone og Huawei?  Det virker for meg som de absolutt har finish og teknologi til det, men har de mot og vilje?  

Lenke til kommentar

Er ikke lett å finne "riktig" telefon i prissegmentet Motorola legger seg i heller! Det triste er at det finnes mange gode alternativer der ute men de eksisterer bare i andre markeder.. Oppo, Realme osv produserer telefoner som kombinerer god maskinvare med lav pris, men en må riktignok leve med tungt modifisert android, som feks Color OS  :hm:

 

Lever enda i håpet om at Nokia/Xiaomi snart leverer en god android one telefon med 4000mah batteri som minimum og spesifikasjoner som matcher overnevnte Realme og Oppo på pris.

Lenke til kommentar

Er ikke lett å finne "riktig" telefon i prissegmentet Motorola legger seg i heller! Det triste er at det finnes mange gode alternativer der ute men de eksisterer bare i andre markeder.. Oppo, Realme osv produserer telefoner som kombinerer god maskinvare med lav pris, men en må riktignok leve med tungt modifisert android, som feks Color OS  :hm:

 

Lever enda i håpet om at Nokia/Xiaomi snart leverer en god android one telefon med 4000mah batteri som minimum og spesifikasjoner som matcher overnevnte Realme og Oppo på pris.

 

Redmi k20pro/Xiaomi mi9 T pro........

Lenke til kommentar

Når jeg var i Kina for noen måneder siden var jeg innom en flagstore butikk for Huawei. Der er det som artikkelen sier: et lass med telefoner vi verken har sett eller hørt om i Europa. Ganske gøy å se alle variasjonene, som for eksempel en Huawei telefon med bakside laget av skinn (litt som HP Folio).

Lenke til kommentar

Jeg må bare få nevne P20, P20 Lite, P20 Pro, Mate 20 Lite, Mate 20, Mate 20 Pro, Mate 20x samt alle Honor modellene. Det kan umulig være nødvendig med så mange telefoner som er nokså like hverandre. Så her er ikke Motorola alene.

 

Fortsetter med iPhone X, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone 11, iPhone 11 Max
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er ikke lett å finne "riktig" telefon i prissegmentet Motorola legger seg i heller! Det triste er at det finnes mange gode alternativer der ute men de eksisterer bare i andre markeder.. Oppo, Realme osv produserer telefoner som kombinerer god maskinvare med lav pris, men en må riktignok leve med tungt modifisert android, som feks Color OS  :hm:

 

Lever enda i håpet om at Nokia/Xiaomi snart leverer en god android one telefon med 4000mah batteri som minimum og spesifikasjoner som matcher overnevnte Realme og Oppo på pris.

 

Redmi k20pro/Xiaomi mi9 T pro........

Ja er flotte de men er ikke fan av MIUI, hadde de kommet med Android one eller tilnærmet likt stock android hadde det vært noe annet

Lenke til kommentar

Funker fint på iPhone, men du har vel noe som er så mye bedre?

Der kom selvfølgelig en butthurt iPhone-fanboi ja :)

 

Har ingenting med mobilen og gjøre, kun med mobilversjonen av IP.Board om det ikke funker :)

 

Men du skal såklart gjøre som resten av verden og vri det rundt til å bli en iPhone mot resten av mobilmarkedet-sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der kom selvfølgelig en butthurt iPhone-fanboi ja :)

 

Har ingenting med mobilen og gjøre, kun med mobilversjonen av IP.Board om det ikke funker :)

 

Men du skal såklart gjøre som resten av verden og vri det rundt til å bli en iPhone mot resten av mobilmarkedet-sak.

 

Jeg bruker Samsung. men du klarer å få inn noe drittslenging om iPhone og fanbois i hver eneste tråd. Du må ha et kjedelig liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...