Gå til innhold

Noen som har erfaring med MiraiEx?


Splitter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 
Har ca. 2000 kroner i Bitcoin som jeg kunne tenke meg å selge. Jeg har opprettet en konto på Coinbase, men foretrekker å bruke norske alternativer om mulig. Problemet er bare at jeg aldri har hørt om MiraiEx før. Er dette bare svindel, eller er det noe som er trygt å bruke? Noen som har erfaringer med dette?
 

 

Har ikke noe erfaring med akkurat miraiex. men di ser ut til å ha sitt på det rene med både registrering i finanstylsynet og registrert som aksjeselskap. di bruker bankid for verifisering og ser ut til å ha greit regnskap. Trur ikke jeg ville nølt med å bruke di :)

Lenke til kommentar

Har ikke noe erfaring med akkurat miraiex. men di ser ut til å ha sitt på det rene med både registrering i finanstylsynet og registrert som aksjeselskap. di bruker bankid for verifisering og ser ut til å ha greit regnskap. Trur ikke jeg ville nølt med å bruke di :)

 

Ser greit ut, men akkurat nå ser det ut til at Bitcoin er i siget igjen, så det kan kanskje lønne seg å vente.  :)
Lenke til kommentar

Ikke at det betyr noe fra en anonym bruker, men jeg kjenner mange av utviklerne som står bak og de er ryddige og ordentlige med en sterk interesse for krypto og sikkerhet. De hadde litt uflaks med timingen, de begynte først å utvikle Mirai lenge før "boblen" sprakk i starten av 2018 , men rakk ikke lansere før interessen for krypto hadde falt en god del.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Litt sent svar her, men kan si at jeg har hatt gode erfaringer selv. Eneste som er litt kjipt er at spreaden mellom prisene kan være høy og at det er et høyt gebyr for å handle. Mener det er 0,45 eller 0,5%. Virker uansett som et ryddig og veldrevet selskap. De har vokst veldig fort det siste året, mye på grunn av bonusprogrammet..

Bruker de selv til all kryptotrading med BTC og ETH. Er jo en del typer de ikke støtter, så håper de klarer å utvide listen sin snart. Privatøkonomi.net har skrevet litt mer om oppsettet deres. Verdt å lese hvis du vil vite mer om fees og lignende: https://www.privatøkomi.net/kryptovalutabørs/miraiex/

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Brukt MiraiEx i over ett år nå, synes definitivt det er den beste norske børsen for krypto når det kommer til brukervennlighet, avgifter og funksjoner. 

For mer avanserte brukere kan globale børser som Kraken osv. være bedre da de har flere kryptovalutaer og lavere gebyrer, men i kryptoverdenen går ting fort og ikke alltid man har tid på å vente på en treg SEPA-overføring for å få tilsendt penger til børsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...