Gå til innhold

Nå kommer det nye budsjettyndlinger fra Motorola


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hva da som standard?

Jeg har ennå til gode å ha prøvd disse rimelige Moto`ene. Derfor ligger det nå an til dette ettersom min Nokia 7+ ligger med knust skjerm. Jeg leser de har gode kameraspecs og bra med batterikapasitet, så hvorfor ikke….. :dribble:

Lenke til kommentar

 

Du skjønner det at alle selskaper har som mål å tjene mest mulig penger. Ja, det er faktisk ikke bare store stygge Apple som vil tjene penger. Så da er kuult ekstrautstyr ofte forbeholdt de som kjøper de dyreste modellene. 

Tror dette står i forordet til alle business-lærebøker.

Endret av Sharpings
Lenke til kommentar

Artig å merke seg at disse tangerer eller passerer iPhone 11 på skjermoppløsning, minne og batterier og koster 1/3.

Det er vel fordi Apple har ganget prisen med 3 for å være et premium produkt, mens Motorola nøyer seg med å legge inn god nok hardware og det behøver ikke å koste så mye.

Endret av Svein M
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du skjønner det at alle selskaper har som mål å tjene mest mulig penger. Ja, det er faktisk ikke bare store stygge Apple som vil tjene penger. Så da er kuult ekstrautstyr ofte forbeholdt de som kjøper de dyreste modellene. 

Tror dette står i forordet til alle business-lærebøker.

Motorola er lang fra den dyreste samsung og iphone er jo langt verre.

Men ja de fleste dropper service og selger ting kun fordi de vil folk kjøpe mobiler hvert år til 8000 kr ++.

Rart at 5g utstyr ikke er bekreftet i norge og det er usikkert om 5g modulen til z2 eller nyere vil støtte i norge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...