Gå til innhold

Se hvordan Command & Conquer-oppussingen ser ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moro! Var ikkje klar over at dette var på gang, men det hadde vore kult å gjenoppleve spelet.

 

Gleder meg, det kan profilbildet som jeg har hatt i alle år bekrefte...

 

Kanskje på tide at profilbiletet ditt får ein oppussing óg då. Det hadde vore plass til fleire pixler der.  :wee:

 

Kult, men kjenner at jeg heller skulle hatt Red Alert 2 og Tiberian Sun.

 

Red Alert 2 hadde vore knall. RA2-motoren er veldig dårleg laga, så den hadde absolutt hatt nytte av ein oppgradering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

- Har sagt dette før og nå sier jeg det igjen...

 

Jeg er ikke stor fan av Remakes der utvikklerne tar seg for mange kunstneriske friheter.

 

Men en ting som dem burde ha rettet på som blei rettet på i RA1 var relative størrelsesforhold.

 

Noe som det er tydelig at dem ikke har gjort ut ifra det jeg har sett av spillet så langt.

Lenke til kommentar

Ser kult ut! Største problemet mitt er at jeg ikke har cd'en eller får tak i versjoner på nett, så en nyutgivelse betyr at jeg endelig får spilt det igjen.

 

Ja takk! ^^

 

 

Var ikke verdens største fan, men lo godt av replikkene til enmanns-oppdragene. "I got a present for ya" og "That was left handed". Moro tider! Og Act On Instinct er en badass låt.

 

Du også ja ^^ Hender faktisk jeg sier det til meg selv hvis jeg skal gi gave til noen, eller hvis jeg er i trass mot noen og skal si noe sarkastisk ^^ "I got a present for ya!" hehe. Det morsomste er den lyden når'n dævver ^^

 

Dette med stemmeskuespillet var bedre i dette spillet enn i alle fremtidige spill. Det var mer generisk i de senere spilla, kjedelig, tåpelig. Overlord tanken: "I am big!" Det var en dårlig spøk i beste mening.

 

https://cnc.fandom.com/wiki/Commando_(Tiberian_Dawn)

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Som forventet.

En ekstremt lat remaster.

Burde koste 10kr spillet.

 

 

 

 

- Det er ment å være en ReMaster, ikke en ReMix.

 

For ekstra innhold så kunne dem ha tilbudt noe 'ala' "The Covert Operations" som expansion.

Slik at dem som ønsker å spill Base-game kan gjøre det uten mye unødvendig dill-dall.

 

Og dem som ønsker å prøve seg på noe nytt kan velge tilleggspakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...