Gå til innhold

Trippel monitor


TechHey

Anbefalte innlegg

Noen tips?

 

Tenker tre 27 tommer. Den i midten til 3-5k, 144hz 2k (Asus rog eller noe). De på siden er ikke så nøye. 2k kanskje, 60hz Tn eller IPS panel. Èn skal gjerne kunne roteres. Disse skal sitte/henge på en stand som er festet til bordet.

 

Det er enkelt å finne noen random skjermer og legge de ved siden av hverandre. Men mitt spørsmål er om noen vet om en god kombo? Noe som ser bra ut. Tilsammen 10-12k tenker jeg. Pc'n min er beist, så det er ikke noe problem.

 

Noen tips?

Endret av TechHey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kom klart frem at de er separate.

 

Selv bruker jeg ASUS VP28UQGL på siden. Det er 28" 3840x2160 til drøye 3k NOK.

 

Til spill er det brukbart med ZOWIE XL2546 240Hz DyAc™ 24.5" e-Sports Monitor, 5k NOK.

 

Totalt 11-12k NOK.

 

Hvis du trenger bedre innsynsvinkel på sideskjermene kan du gå for en rimelig skjerm med IPS-panel.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Ikke annet enn at du bør gå inn på "NVIDIA Control Panel" og sette ønsket frekvens. Det ligger under Display - Change resolution, så velger man hver enkelt skjerm og setter "refresh rate".

 

Etterpå anbefaler jeg å høyreklikke på skrivebordet og velge "Display options". Velg så "Advanced display Setting" (sånn omtrent på midten av listen med valg når du scroller nedover) og se at hver enkelt monitor har riktige instillinger.

 

Antar at du ikke har tenkt å kjøre et spill over flere skjermer og ulike frekvenser.

Lenke til kommentar

Ikke annet enn at du bør gå inn på "NVIDIA Control Panel" og sette ønsket frekvens. Det ligger under Display - Change resolution, så velger man hver enkelt skjerm og setter "refresh rate".

 

Etterpå anbefaler jeg å høyreklikke på skrivebordet og velge "Display options". Velg så "Advanced display Setting" (sånn omtrent på midten av listen med valg når du scroller nedover) og se at hver enkelt monitor har riktige instillinger.

 

Antar at du ikke har tenkt å kjøre et spill over flere skjermer og ulike frekvenser.

 

Toppers, takk.

Nei, spill på en skjerm, win på annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...