Gå til innhold

Google sier gladnyhet for iPhone-eiere var en feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pris er ikke største problemet, hvis man først trenger mye lagring men ville nok foretrekke jottaclould eller mirosoft over google.

Med mindre man ofte er i kina. Eller uten for eu.

 

Problemet er vel også man får ikke synkronsiert automatisk. Man må ta backup manuelt.

 

Xiaomi Cloud

har vertfall noe som går automatisk.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hmm.. Brukte Mega før, 100 kroner for 1 TB. Varte ikke så lenge før jeg gikk tom, nå dumper jeg bare alt i google. Den kvaliteten som droppes tar jeg en ekstra backup på en gammel hdd på rundt 6 tb, dessverre er den kun 4200 rpm tror jeg, ikke noe høylytt tho.

 

Google bilder går til alt, bare folk ikke tenker så mye på kvalitet og du tar "4k" bilder som blir komprimert.

Lenke til kommentar

Jeg har oneplus 7 pro og har ubegrenset lagring i Google sin sky. Det har jeg faktisk hadd på alt av Android tlfer også.

 

Ubegrenset lagring av bilder dersom du tillater at Google nedskalerer bildene. De blir lagret i en høyeste kvalitet a la 15Mpix et sted, husker ikke nøyaktig. Dersom du ber om at bildene lagres i opprinnelig størrelse får du plassbegrensning på lagringen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har oneplus 7 pro og har ubegrenset lagring i Google sin sky. Det har jeg faktisk hadd på alt av Android tlfer også.

 

Ubegrenset lagring av bilder dersom du tillater at Google nedskalerer bildene. De blir lagret i en høyeste kvalitet a la 15Mpix et sted, husker ikke nøyaktig. Dersom du ber om at bildene lagres i opprinnelig størrelse får du plassbegrensning på lagringen.

Nei jeg har ubegrenset av største video og bilder. Jeg har hadd slik siden jeg åpnet meg en gmail konto i begynnelsen av 2002.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...