Gå til innhold

Diablo 4-annonsering kan ha blitt avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

Jeg står over.

Det kommer ikke til å være bra.

 

 

 

 

Det er alltid godt å vite at bedrevitere er i stand til å spå fremtiden.

 

 

 

- "It's easier to know where you are going if you know where you've been."

 

Med flere kapitler i sagaen så er det lett å se mønster.

Som man kan trekke logiske og objrktive tolkninger ut ifra.

Men det er uhyre vanskelig å være 100% objektiv, så en god dose med subjektive meninger og følelser blir også blandet inn i så måte.

 

-----

 

Som f.eks...

Spillet "Diablo Nr.1." var og er tildags dato det beste spiller i serien når det kommer til atmosfære.

 

Spillet "Diablo Nr.2." hadde en god fortellende historie som bygget videre på historien fra "Diablo Nr.1.", dog, atmosfæren hadde tapt seg litt på bekosting av bedre grafikk.

Men det var og fortsatt er et veldig godt spill.

 

Spillet "Diablo Nr.3." ble en skuffelse i mine øyne.

Siden det ble så fryktelig Disney-aktig og alt for generiskt main stream Hack and Slash.

 

Spillet "Diablo Nr.4.", om dette spillet følger samme oppskrift som "Diablo Nr.3." så må jeg si meg enig i det "1Dr.E" sa/sier.

At også jeg frykter en skuffelse.

 

-----

 

Da blir det med "Diablo"-serien som med de orginal "Spiderman"-filmene, der jeg likte veldig godt "Nr.1." og "Nr.2.".

Film "Nr.3." var rett og slett horribelt dårlig, men for completion sake så har jeg alle 3 filmene stående i fylla her.

 

Så kommer nok til å skaffe meg "Diablo Nr.4." når det en gang slippes ut på markedet, men only time will tell om jeg kommer til å like det eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg står over.

Det kommer ikke til å være bra.

 

 

 

Det er alltid godt å vite at bedrevitere er i stand til å spå fremtiden.

 

 

- "It's easier to know where you are going if you know where you've been."

 

Med flere kapitler i sagaen så er det lett å se mønster.

Som man kan trekke logiske og objrktive tolkninger ut ifra.

Men det er uhyre vanskelig å være 100% objektiv, så en god dose med subjektive meninger og følelser blir også blandet inn i så måte.

 

-----

 

Som f.eks...

Spillet "Diablo Nr.1." var og er tildags dato det beste spiller i serien når det kommer til atmosfære.

 

Spillet "Diablo Nr.2." hadde en god fortellende historie som bygget videre på historien fra "Diablo Nr.1.", dog, atmosfæren hadde tapt seg litt på bekosting av bedre grafikk.

Men det var og fortsatt er et veldig godt spill.

 

Spillet "Diablo Nr.3." ble en skuffelse i mine øyne.

Siden det ble så fryktelig Disney-aktig og alt for generiskt main stream Hack and Slash.

 

Spillet "Diablo Nr.4.", om dette spillet følger samme oppskrift som "Diablo Nr.3." så må jeg si meg enig i det "1Dr.E" sa/sier.

At også jeg frykter en skuffelse.

 

-----

 

Da blir det med "Diablo"-serien som med de orginal "Spiderman"-filmene, der jeg likte veldig godt "Nr.1." og "Nr.2.".

Film "Nr.3." var rett og slett horribelt dårlig, men for completion sake så har jeg alle 3 filmene stående i fylla her.

 

Så kommer nok til å skaffe meg "Diablo Nr.4." når det en gang slippes ut på markedet, men only time will tell om jeg kommer til å like det eller ikke.

Alle diablo spillerene hittil har vært suksesser, personlig preferanse og mening er ikke noe som har noe som helst betydning i det spørsmålet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg står over.

Det kommer ikke til å være bra.

 

 

 

 

Det er alltid godt å vite at bedrevitere er i stand til å spå fremtiden.

 

 

 

- "It's easier to know where you are going if you know where you've been."

 

Med flere kapitler i sagaen så er det lett å se mønster.

Som man kan trekke logiske og objrktive tolkninger ut ifra.

Men det er uhyre vanskelig å være 100% objektiv, så en god dose med subjektive meninger og følelser blir også blandet inn i så måte.

 

-----

 

Som f.eks...

Spillet "Diablo Nr.1." var og er tildags dato det beste spiller i serien når det kommer til atmosfære.

 

Spillet "Diablo Nr.2." hadde en god fortellende historie som bygget videre på historien fra "Diablo Nr.1.", dog, atmosfæren hadde tapt seg litt på bekosting av bedre grafikk.

Men det var og fortsatt er et veldig godt spill.

 

Spillet "Diablo Nr.3." ble en skuffelse i mine øyne.

Siden det ble så fryktelig Disney-aktig og alt for generiskt main stream Hack and Slash.

 

Spillet "Diablo Nr.4.", om dette spillet følger samme oppskrift som "Diablo Nr.3." så må jeg si meg enig i det "1Dr.E" sa/sier.

At også jeg frykter en skuffelse.

 

-----

 

Da blir det med "Diablo"-serien som med de orginal "Spiderman"-filmene, der jeg likte veldig godt "Nr.1." og "Nr.2.".

Film "Nr.3." var rett og slett horribelt dårlig, men for completion sake så har jeg alle 3 filmene stående i fylla her.

 

Så kommer nok til å skaffe meg "Diablo Nr.4." når det en gang slippes ut på markedet, men only time will tell om jeg kommer til å like det eller ikke.

 

 

 

Alle diablo spillerene hittil har vært suksesser, personlig preferanse og mening er ikke noe som har noe som helst betydning i det spørsmålet.

 

 

 

- Det at Blizzard valgte en oppskrift som dem håpte ville appellere til et mye større og yngre bublikum, og ikke bare til Hardcore-fans av "Diablo"-serien, det er en ting.

 

Men personlig preferanser og meninger har definitivt noe med saken å gjøre.

 

Hadde Blizard lansert "Diablo Nr.3." med samme Graphics-Scheme som "Diablo Nr.1.".

Med andre ord samme Oppløsning og samme Fargedybde, så hadde spillet ikke tiltrukket seg like stor oppmerksomhet som det gjorde da det kom ut på markedet.

 

Folk i dag er generelt sett bortskjemte når det kommer til grafikk, særlig den yngre garden.

 

Har ikke spill grafikk som er up to par, so to speak...

Da falmer interessen pretty quick.

 

Ihugga fans klarer å svelge slikt til en viss grad, men om spill-mekanikken ikke holder mål så spiller det fint liten rolle hvor mange millioner pixels eller millioner av farger et spill blir presentert i.

 

Vet ikke noe om tall på hvor godt "Doom (2016)" gjorde det da det kom ut, men skal banne på at spillet hadde totalt floppet om det kom i "Doom Nr.1."-Scheme.

Med "320*200" og 8bit(256 Farger)...

Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk vil spille et spill som består hovedsaklig av depressive gråtoner. Det er fult mulig å lage gode spill med stemning. Virker som det er konkurranse i å være mest edgelords her og at det skal være så trist og miserabelt som mulig....

Så jo, diablo 3 var greit men ble veldig bra over tiden.

Endret av The Very End
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...