Gå til innhold

TEST: OnePlus 7T Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som vanlig med 1+ "Kameraet henger bittelitt etter"... :-(

 

Last ned .apk for Google sin kameraapp. Pleier å portes til nye modeller etterhvert

 

Gjorde det på forrige telefon, Nokia 8, og fikk night sight. Fungerte greit selv om appen ikke var optimalisert til min hardware

Endret av Mann'75
Lenke til kommentar

Last ned .apk for Google sin kameraapp. Pleier å portes til nye modeller etterhvert

 

Gjorde det på forrige telefon, Nokia 8, og fikk night sight. Fungerte greit selv om appen ikke var optimalisert til min hardware

 

Men dette er da ikke noe mannen i gata gjør. Rart at de aldri klarer å å få til et GODT kamera.

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt til å kjøpe denne telefonen i dag, men en venn av meg i Storbritannia frarådet meg det. Hun mente OnePlus kun støtter telefonene sine i 1 år.

Er det noen som har peiling på dette? Og hvor viktig er det egentlig?

 

Savner at Tek inkluderer mer slikt i testene sine. Hva leverandørene er kjent for, positivt og negativt.

Skulle også ønske dere utelot pris i vurderingen. Den vurderingen vil jeg gjerne gjøre selv. :)

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke gå helt opp til 7T Pro/McL. Men nå som 7Pro evt blir billigere, hva med spørsmålet:

 

7 Pro vs 7T?

 

Hvilken skal man velge da?

 

7 pro vs 7t er vel en smaksak, dersom 7 pro blir like billig?men rent teknisk er 7t raskere en 7pro, litt mindre skjerm, mangler fullscrean og popup camera.liker då bedre camera designet på 7t,ellers bedre med heldekkende skjerm. Mclaren min favoritt skiller seg mest ut! Endret av Aff1978
Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt til å kjøpe denne telefonen i dag, men en venn av meg i Storbritannia frarådet meg det. Hun mente OnePlus kun støtter telefonene sine i 1 år.

Er det noen som har peiling på dette? Og hvor viktig er det egentlig?

 

Savner at Tek inkluderer mer slikt i testene sine. Hva leverandørene er kjent for, positivt og negativt.

Skulle også ønske dere utelot pris i vurderingen. Den vurderingen vil jeg gjerne gjøre selv. :)

Oneplus 5 får vel Android 10 så er nok mer en ett år. Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt til å kjøpe denne telefonen i dag, men en venn av meg i Storbritannia frarådet meg det. Hun mente OnePlus kun støtter telefonene sine i 1 år.

Er det noen som har peiling på dette? Og hvor viktig er det egentlig?

 

Savner at Tek inkluderer mer slikt i testene sine. Hva leverandørene er kjent for, positivt og negativt.

Skulle også ønske dere utelot pris i vurderingen. Den vurderingen vil jeg gjerne gjøre selv. :)

Produsentene er pålagt å oppdatere i minimum 2 år. Så det stemmer nok ikke.

Lenke til kommentar

Produsentene er pålagt å oppdatere i minimum 2 år. Så det stemmer nok ikke.

Hvordan framtida ser ut vet vi lite om

 

Men Oneplus 3/3t fra 2016 kom med Android 6.

Den fikk Android 9 (Pie) tidligere i år. Det forventes ikke ytterligere oppdateringer.

 

Jeg tror ikke noen andre toppmodeller fra 2016 har fått Android 9, men har ikke full oversikt. Tar jeg feil regner jeg med å bli korrigert raskt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...