Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

skulle hatt hjelp med å saksøke visse familiemedlemmer osv! som har tilogmed gjort drapsforsøk på meg flere ganger!


raastad

Anbefalte innlegg

Det er veldig vanskelig å forstå hva du mener med så mange korte og generelle setninger, og det er derfor du får de svarene du får her. Ingen som leser denne tråden kan klare å forstå hva du faktisk ønsker å oppnå med tråden. Jeg sitter igjen med mange spørsmål, blant annet:

 

Nøyaktig hva sa du til advokatene du kontaktet, og nøyaktig hva svarte advokatene deg?

det forstår jeg, lagde dette kun for å spre det ut litt! akkurat nå husker jeg ikke eksakt, men ble lovt hjelp, å betalte advokat, men de sa med en gang nei! det burde være ulovlig!

spesssielt siden jeg var på gamlehjem(multihandicap"hjem" for fødte skadde) etter ulykken, noe loven avga at ER ulovlig for "unge" helt siden 1994 mener jeg! husker ikke eksakt, men husker det var 1994 de ble lovbelagt!

Endret av raastad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det forstår jeg, lagde dette kun for å spre det ut litt! akkurt nå husker je gikke exakt, men ble lovt hjelp, å betalte advokat, men de sa med en gang nei! det burde være ulovlig!

spessssielt siden jeg var på gamlehjem etter ulykken, noe loven avga at ER ulovlig for "unge" helt siden 1994 mener jeg! husker ikke eksakt, men husker det var 1994 de ble lovbelagt!

 

Kan du utbrodere hva du sa til advokatene, og hva de svarte utover "nei"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan du utbrodere hva du sa til advokatene, og hva de svarte utover "nei"?

skal prøve, men kan ikke garantere noe, vet bare at jeg fikk "garanti" av ei bekjent om at advokat skulle hjelpe meg, men med en gang ca jeg betalte, sa advokaten nei å hu bekjente blokkerte meg! :S

Endret av raastad
Lenke til kommentar

Dette var veldig uspesifikt snakk i gjentatte poster i tillegg til å være uforskammet mot de som prøver å svare, minner mer om rus eller psykose med vrangforestillinger eller trolling.

 

 

 

Litt off-topic nå, men posten din minner meg om en jeg kjenner. En dag forsvant han, svarte ikke på sosiale medier, e-post, etc. Etter sånn ca. ett år fikk jeg kontakt på nytt. Jeg vet at han lider av vrangforestilligner og det som gjorde at han ble innlagt og fikk rus tok rett og slett kaka. Han forklarte det sånn at nå har han oppfatning av realiteten på nytt, og kunne reflektere over hva som skjedde: han hadde rett og slett funnet ut at kina hadde implementert en chip i kroppeen hans og kamera i øynene slik at alt han så ble sendt til kina, så da prøvde han selvfølgelig å rive det ut av øynene. Det endre med skadet syn og behandling for psykisk lidelse. Stakkars fyr.

 

Ikke vet jeg om du lider, men mye av det jeg ser du legger ut er av typen "ingen tror på meg", "noen lurte meg til å tro at en advokat ville hjelpe, men så lurte de meg bare for penger og stakk!." Her er det et eller annet som skurrer med innleggene dine. Jeg kjenner til folk som selv har hatt problemer og slitt med å få advokater for å fremme en vanskelig sak for dem, men etter å ha lett fant personen en villig advokat som ikke bare tok saken men vant saken. Og hva tror du, de som ikke ville ta den dukket opp på forsvarerens sin side.

 

Du burde oppføre deg skikkelig og kontakte et troverdig selskap, og ta frem klare bevis, og ikke vet jeg hvem som har lurt deg, og ikke ville jeg stolt på noe tips fra dine bekjente som har lurt deg? Et norsk selskap vil nok ikke "lure fra deg penger" og en eiendomsavokat vil nok ikke fremme saken din. Hva med å prøve å finne en advokat som spesialiserer seg i slike saker og bestille konsultasjon angående saken din og om det er mulig å fremme i retten?

 

Nå tror jeg at jeg tar postene dine litt for seriøs. Leser du dine egne poster og later som det er noen andre får du ikke selv en følelse av at det er trolling?

Endret av ddb2002
Lenke til kommentar

Litt off-topic nå, men posten din minner meg om en jeg kjenner. En dag forsvant han, svarte ikke på sosiale medier, e-post, etc. Etter sånn ca. ett år fikk jeg kontakt på nytt. Jeg vet at han lider av vrangforestilligner og det som gjorde at han ble innlagt og fikk rus tok rett og slett kaka. Han forklarte det sånn at nå har han oppfatning av realiteten på nytt, og kunne reflektere over hva som skjedde: han hadde rett og slett funnet ut at kina hadde implementert en chip i kroppeen hans og kamera i øynene slik at alt han så ble sendt til kina, så da prøvde han selvfølgelig å rive det ut av øynene. Det endre med skadet syn og behandling for psykisk lidelse. Stakkars fyr.

 

Ikke vet jeg om du lider, men mye av det jeg ser du legger ut er av typen "ingen tror på meg", "noen lurte meg til å tro at en advokat ville hjelpe, men så lurte de meg bare for penger og stakk!." Her er det et eller annet som skurrer med innleggene dine. Jeg kjenner til folk som selv har hatt problemer og slitt med å få advokater for å fremme en vanskelig sak for dem, men etter å ha lett fant personen en villig advokat som ikke bare tok saken men vant saken. Og hva tror du, de som ikke ville ta den dukket opp på forsvarerens sin side.

 

Du burde oppføre deg skikkelig og kontakte et troverdig selskap, og ta frem klare bevis, og ikke vet jeg hvem som har lurt deg, og ikke ville jeg stolt på noe tips fra dine bekjente som har lurt deg? Et norsk selskap vil nok ikke "lure fra deg penger" og en eiendomsavokat vil nok ikke fremme saken din. Hva med å prøve å finne en advokat som spesialiserer seg i slike saker og bestille konsultasjon angående saken din og om det er mulig å fremme i retten?

 

Nå tror jeg at jeg tar postene dine litt for seriøs. Leser du dine egne poster og later som det er noen andre får du ikke selv en følelse av at det er trolling?

trolling for meg er "dumme svar" på poster, ikke selve posten..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da må de jo ha en annen oppfatning av sakens alvorsgrad enn det du har. De er vel pliktige til å ta imot en anmeldelse om du ønsker å levere en?

de beskyttter onkelen min ULOVLIG!!! men for en handicappet mann å gå imot politiet er hardt! :S 

for politiet "har ALLTID RETT" TROR DE!  uansett hva!

Lenke til kommentar

så angrep på andre offentlig uten videre er ikke grunnleggende nokk altså?

onkelen min fikk tilogmed en bekjent av han til  komme som backup da eg BLE angrepet! for å hjelpe onkelen min! :S

han gikk rett til angrep på meg han å, enda onkelen min satt oppå meg å holdt meg nede!

Endret av raastad
Lenke til kommentar

Nei. Det kalles et faktagrunnlag, altså den situasjonen som nå gjør at du ønsker å gå til sak. I tillegg må du ha et rettskrav, det vil si noe du krever av den du mener er motpart. Det vanligste er penger, altså et erstatningssøksmål. Tidligere kunne man gå til mortifikasjonssøksmål, det vil si å få dom på at noen har sagt noe som er galt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...