Gå til innhold

ANMELDELSE: Destiny 2: Shadowkeep


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Stråmannsargument

Ser du har lært deg et nytt begrep. Flink du er. Bare les tidligere anmeldelser og videoer i henhold til level up av Rune. Så ser du at han har en bias. Var vel han som nominerte en destiny 1 xpac til årets spill....

Så du sitter altså å sier at han gir spillet bedre karakter enn det han mener egentlig er riktig, bare fordi han liker serien?

Du er klar over at en review er bare en vanlig persons mening om et spill?

Du er sikker misunnelig fordi han jobber som reviewer og ikke du, derfor er du litt butthurt :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så du sitter altså å sier at han gir spillet bedre karakter enn det han mener egentlig er riktig, bare fordi han liker serien?

Du er klar over at en review er bare en vanlig persons mening om et spill?

Du er sikker misunnelig fordi han jobber som reviewer og ikke du, derfor er du litt butthurt :p

Du behøver ikke belære meg hva det innebærer å anmelde spill. Kunne aldri tenkt meg å være spillanmelder. Dårlig betalt for mye arbeid. Det jeg sier er at anmeldelser av Destiny fra Rune er noe jeg tar med en klype salt. Andre anmeldelser av han har jeg ingenting å utsette på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Shadowkeep tar rundt 24 timer å gjøre helt ferdig, du når også softcap på 960 relativt fort og blir sittende med en kjip grinding som krever at du gjør raids for å få bedre gear, raidet kan du kun gjøre 1 gang i uken (med rewards) så det blir til at du 1 gang i uken kan få en gearpiece som er 1 light høyere en hva du allerede har.

 

Metaen når det gjelder våpen forandrer seg også stort sett hver eneste måned.

Blast Furnace, Hammerhead og Austringer er ikke meta lenger og var ikke det når shadowkeep kom.

Det er en god del våpen som har tatt over plassen for disse som feks A Fine Memorial, Temporal Clause, 21% delirium, Crimson, Thorn, Bygones og Last Peredition i tillegg til vex offensive våpnene og moon våpnene.

 

Kan heller ikke si meg enig i at det skal bli mindre kostbart å oppgradere armor eventuelt masterworke den. Det er dyrt av en grunn.

Gjør man det billig så hvem som helst kan oppgradere hvilken som helst armor til maks sekundet de får den blir mye av moroa borte og gjør du "the ordeal" så får du faktisk alle materialene du trenger for å kunne oppgradere armor, men dette vet vel kanskje ikke anmelderen eller så er han for lav level til å klare 950 ordeal som folk har gjort solo i 930.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...