Gå til innhold

ANMELDELSE: Code Vein


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kan en jo spørre seg om dark souls, det originale eller demon souls for den del, hadde fått noe særlig bedre karakter om de ble dømt med like strengt syn.

 

For eksempel kommentaren om egennavn på ting.

Det er da bra mange egennavn I souls serien? 14 forskjellige oppgraderings-materialer i ds1.

Lenke til kommentar

Nå kan en jo spørre seg om dark souls, det originale eller demon souls for den del, hadde fått noe særlig bedre karakter om de ble dømt med like strengt syn.

 

For eksempel kommentaren om egennavn på ting.

Det er da bra mange egennavn I souls serien? 14 forskjellige oppgraderings-materialer i ds1.

 

Svaret er ja.

Lenke til kommentar

Svaret er ja.

 

Jeg vil ikke tro det.

Ta demon souls.

Begynnelsen er minst like spesiell.

Hub stedet og flere av områdene er forferdelige.

Balanseringen av spillet er ganske tåpelig.

Om du ikke vet nøyaktig hva du holder på med så kan flere deler av spillet rett og slett bli umulige.

 

Mange ville nok klage på mangelen på historie i spillet.

 

Osv.

 

Det er vel kun i ettertid, når folk har spilt spillene en god del, at de kommer med konklusjonen.

 

For en som hopper rett inn i spillene så vil man komme til samme konklusjon som anmelderen her.

Lenke til kommentar

 

Svaret er ja.

 

Jeg vil ikke tro det.

Ta demon souls.

Begynnelsen er minst like spesiell.

Hub stedet og flere av områdene er forferdelige.

Balanseringen av spillet er ganske tåpelig.

Om du ikke vet nøyaktig hva du holder på med så kan flere deler av spillet rett og slett bli umulige.

 

Mange ville nok klage på mangelen på historie i spillet.

 

Osv.

 

Det er vel kun i ettertid, når folk har spilt spillene en god del, at de kommer med konklusjonen.

 

For en som hopper rett inn i spillene så vil man komme til samme konklusjon som anmelderen her.

Nei.

Lenke til kommentar

Synes anmelderen fortjener ros for å ikke hoppe på "pupper/barmfagre damer i videospill er fy fy"-bølgen som altfor mange anmeldere gjør for tiden...

 

Det er en stråmann. Det du mener er "en økende del av gamere ønsker å bli representert av noe annet enn runkefantasiene til neckbeards fra 80-tallet og det er egentlig ikke så veldig rart"-bølgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Nei.

 

Enten kan du diskutere dine punkter, eller så antar jeg du troller.

Kom med noe som kan diskuteres, så er jeg med.

Har du spilt gjennom demon souls uten hjelp, uten å se en guide, uten å ha rørt denne typen spill tidligere? Ja/nei.

 

Mener du 14 forskjellige materialer, som må brukes bestemte steder, uten beskrivelse, er enkelt? Ja/nei.

 

Synes du en intro hvor du ikke får noe som helst forklart, og hvor du må finne en person som er gjemt mellom statuer, som ikke er i nærheten av der du skal være, er en god intro? Ja/nei.

Lenke til kommentar

 

...og da er det for sent å ha meninger om det, eller?

 

De fleste kritikere jeg har sett har gitt ut anmeldelse av spill enten samme dag som release eller 2-3 dager etter.

Gamespot og IGN for eksempel. Såfall mye tidligere enn dette. Hva er årsaken om jeg kan spør?

Årsaken kan vel være en av to ting.

Enten har de fått spillet tidligere, for å teste dette, eller så har de ikke spilt gjennom store deler av spillet.

 

(Man kan vel også tro det tar kortere tid om man har flere ansatte som kan teste flere spill samtidig)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

...og da er det for sent å ha meninger om det, eller?

 

De fleste kritikere jeg har sett har gitt ut anmeldelse av spill enten samme dag som release eller 2-3 dager etter.

Gamespot og IGN for eksempel. Såfall mye tidligere enn dette. Hva er årsaken om jeg kan spør?

En av våre skribenter spurte om å få anmelderkode like ved lansering. Derfor er vi sene. Siden det kun er én fast ansatt i redaksjonen (meg) så har vi ikke mulighet til å prioritere alle spill alltid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Årsaken kan vel være en av to ting.

Enten har de fått spillet tidligere, for å teste dette, eller så har de ikke spilt gjennom store deler av spillet.

 

(Man kan vel også tro det tar kortere tid om man har flere ansatte som kan teste flere spill samtidig)

Tror det hadde blitt veldig umulig om alle anmeldere måtte fullføre alle spill de skulle skrive om  :lol:  Den tror jeg du ser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...