Gå til innhold

Halvparten av alle iPhoner kjører nå iOS 13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eeeem. hva er det dere mener med "feilene" det ingen som har nevnt av iOS13 har sikkerhets hull. Også skriver dere at folk "Brukerne lar seg tydeligvis ikke skremme av feilene." det er vel at folk ikke vet. Så overskriften bør heller være "Folk har ikke blitt skikkelig informert om alle feilene og sikkerhets hulene som iOS13 har. Apple bør stilles til ansvar for dise alvorlige feilene".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd så mange feil med iOs 13 på iPhone XS Max´ og deretter på 11 Pro Max´en min.

 

En av tingene jeg har lest og hørt en del om er utfordringene folk har hatt med Mail-appen, jeg har en Exchange-konto fra jobb aktiv og varsler kommer som de skal og jeg kan både flytte eposter mellom mapper, slette og markere dem som lest med mer. En kollega av meg med iPhone XR på iOs 13 derimot har problemer med at eposter ikke lar seg merke som lest via mobilen, ikonet viser flere uleste epost selv om det ikke er noen uleste med mer, så det er åpenbart en del bugs som ikke skjer med alle brukerne men irriterende nok for dem som opplever dem. Vet ikke om siste iOs-oppdatering denne uken løser feilene med Mail men får håpe det. 

 

Utover det opplever jeg noen ganger at Safari rett og slett ikke vil laste en nettside, fanen blir bare helt blank. Enten må jeg åpne en ny fane eller lukke ned Safari helt for å løse det, smått irriterende men ikke en krise av en feil. 

 

Venter på iOs 13.2 nå for å se hvordan kameraet forbedrer seg når Apple introduserer det de kaller «Deep Fusion». Har holdt meg unna beta´er siste året rett og slett fordi jeg har ønske om best mulig batteritid og en stabil mobil med så få feil som mulig. Har kjørt iOs-betaer tidligere men innsett at det er stort sett bedre å vente på stabil release og ingen nye versjoner av iOs siste årene har hatt noen «wow»-funksjoner som rettferdiggjør beta-kjøret for min del.

Lenke til kommentar

Eeeem. hva er det dere mener med "feilene" det ingen som har nevnt av iOS13 har sikkerhets hull. Også skriver dere at folk "Brukerne lar seg tydeligvis ikke skremme av feilene." det er vel at folk ikke vet. Så overskriften bør heller være "Folk har ikke blitt skikkelig informert om alle feilene og sikkerhets hulene som iOS13 har. Apple bør stilles til ansvar for dise alvorlige feilene".

 

Du må lære deg å uttrykke deg konsekvent. Er det Sikkerhets hul(l)ene du vil stille apple ansvarlige for eller er det feilene? Jeg for min del er glad for at apple utstyrer meg med sikkerhets huler jeg kan gjemme meg i.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...