Gå til innhold

Lønnsnivå innen SEO / SEM


Anbefalte innlegg

Heisann! 

 

Jeg jobber pr. dags dato i et lite mediebyrå som driver med alt fra Hjemmesider og SEO til digital markedsføring via Google og Facebook.

 

Siden jeg tok sertifiseringer innen Google Ads (tidligere Adwords) tidlig i 2018, så har jeg begynt å jobbe mer og mer med Google Ads. Jeg har nå fått tilbud om å jobbe 100% med dette, og da styre alt av kampanjer for eksisterende og nye kunder. 

 

Jeg har derimot ingen kjennskap til hva lønnsnivået er for denne bransjen. Noen her som jobber med det samme, enten om det er Google og/eller sosiale medier, og vil dele hva dere ligger på i lønn?

 

Jeg trives godt å jobbe med Ads og vil derfor takke ja til stillingen, men ønsker å innlede lønnsforhandlinger med sjefen i forbindelse med dette. Derfor er jeg ute etter innspill :) 

 

Kan nevnes at jeg ligger på 420.000 i året nå, og har en bachelor i informasjonssystemer. Arbeidsstedet mitt er ca 1,5 time unna Oslo. 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...