Gå til innhold

Telenor (CanalDigital) sitt nye utseende


Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har fått det nye grafiske grensesnittet til Telenor sin T-We-boks? Jeg har fått det, og jeg syns det er absurd rotete, vanskelig å finne frem, ulogisk og irriterende.

  • Søkefunksjonen: Laaaaang rekke med bokstaver (ca.40 inkl tall) plassert på en linje. Tar jo evigheter å bla seg mellom bokstavene.
  • Søkefunksjon finner absolutt alt med samme bokstavkombinasjon. 
  • Søk finner alt, både i ukesarkiv, i EPG i maaange dager fremover, og opptak. Men presenterer det på en ustrukturert måte, gjerne blandet sesonger, episoder, og nasjonaliteter. Og tilogmed ting som vises på TV om en ukes tid. 
  • Talesøk fungerer kanskje 1 av 3 ganger. Stort sett et rødt kryss og feil.

Spoling hopper og hakker. Når man velger "start forfra" eller blar i ukesarkivet starter sendingen flere minutter før selve programmet. Hva er greia med det? 

Og den "avdelingen" med kanaler helt til venstre i menyen virker mindre enn den var tidligere. 

Har forresten T-we2, den nye boksen. Kan ikke si jeg er spesielt imponert egentlig. Er det bare meg som opplever dette, eller er det flere? Av hva man leser i media er det jo bare gull og grønne skoger og heeeelt fantastisk, men jeg finner det ganske plagsomt. 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...