Gå til innhold

Hele Fortnite ble slukt av et sort hull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har aldri spilt Fortnite, men det er tydelig at det er et populært spill når man ser at det er over 20.000 som sitter å ser på et sort hull på livestreamen til Youtube.  :ph34r:

Var 500.000 som så på en som streamet at han så på det sorte hullet. 

Jeg vil heller foretrekke å se på ditt sorte hull enn å se på dette....

Lenke til kommentar

Kan si hva man vil om spillet, men de skal ha skryt for markedsføringen. Har aldri sett lignende blest rundt en server downtime/maintenance som dette.

 

Jeg vil satse hele potten på at det er mye betalt reklame/artikler der ute som skaper blest. Men igjen har jeg sett noen livestreams-snutter hvor streameren "friker" ut over at skjermen går svart, så hvem vet. Kanskje folk bare er lette å imponere.

Lenke til kommentar

 

 

Har aldri spilt Fortnite, men det er tydelig at det er et populært spill når man ser at det er over 20.000 som sitter å ser på et sort hull på livestreamen til Youtube.  :ph34r:

Var 500.000 som så på en som streamet at han så på det sorte hullet. 

Jeg vil heller foretrekke å se på ditt sorte hull enn å se på dette....

Tror du har gått deg vill. Dette er ikke 9gag eller noe sånn. Prøv å hold deg sånn høvelig edruelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Trist at spillbransjen handler om å tjene mest mulig penger.

 

Updates looked good for the new title up until July 2017, which saw the game’s last major update. At that point, the entire development team was shifted to work on the breakout hit Fortnite. At that point, there was silence, up until December of 2018, when the game had its development halted by Epic.

https://www.exclusivelygames.com/tim-sweeney-elaborates-on-the-future-of-unreal-tournament/

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...