Gå til innhold

[Løst] Cat 5e ethernet kabel


JonLefd

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som vet om denne intetnettkabelen er koblet riktig til "Vegg platen"? Altså om alle de ledningene der er koblet til riktig sted. 

Tror/Vet at det er noe galt med ledningen. Må bare høre om dette kan være problemet før jeg bytter ut hele. 

 

Takk for svar!

 

post-529767-0-68259900-1570975716_thumb.jpg

 

(Bildet er feil vei, trykk på det så ser du bedre)

Endret av JonLefd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det brukt 1 kabel for å få to tilkoblinger. Den vil uansett aldri kunne fungere med mer enn 100Mbit.

 

Om det er koblet riktig er litt vanskelig å se siden bildet er tatt fra litt dårlig vinkel.

 

Det ser i utgangspunktet "riktig" ut men kommer også an på hvordan eller hva den andre enden er koblet til.

Endret av sedsberg
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er det brukt 1 kabel for å få to tilkoblinger. Den vil uansett aldri kunne fungere med mer enn 100Mbit.

 

Om det er koblet riktig er litt vanskelig å se siden bildet er tatt fra litt dårlig vinkel.

 

Det ser i utgangspunktet "riktig" ut men kommer også an på hvordan eller hva den andre enden er koblet til.

 

 

Tusen Hjertelig.

Da får jeg tilkalle en elektriker som kan flytte ledningene til en side da så burde den klare å gi meg 1000/Mbit.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...