Gå til innhold

Philips vs LG OLED (vs Panasonic LED)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er på jakt etter ny tv i størrelsen 55-58 tommer som koster mellom 10-15 tusen. Har gjort litt research og vurderer nå fire modeller.

 

De to som er mest inntressante er LGOLED55C8 og Philips 55OLED803. Hvilken av disse hadde dere valgt?

 

Hvis LG, burde jeg heller gå for den nyere B9? Den har kun Alpha7 (gen 2),mens C8 har Alpha 9.

 

Har også tittet på en mellomklassemodell som har fått gode kritikker, Panasonic TX-58GX830E.

 

Klarer ikke å bestemme meg for hvilken av dem som gir meg mest for pengene. Bruker Tv'n 90% av tiden til film og serier, resterende 10% til gaming.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

B9 helt klart. Ville kanskje ventet til Black Friday om du har anledning. Kan fort være at C9 da dropper til typ 15k.

Merk at både C8 og Philipsen er 2018-modeller, ikke at de gjør de til dårlige TVer, men ville passet på at man ikke betaler så alt for mye for de. Forøvrig er det vel ganske få nå som har de på lager?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville valgt OLED fremfor Ambililght. Ambilight ser kult ut og kan hjelpe noe med å fokusere på bildet, men gjør ikke bildet noe bedre i seg selv. OLED har mange fordeler over LCD/LED.

 

Edit- oj så ikke at det var Philips OLED. Ikke LED som på Panasonic

Endret av iBrick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...