Gå til innhold

Derfor anbefaler Activision at du har 175 GB med ledig plass til Modern Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet i seg selv ser ut til å bli fantastisk, men så er det  mange virkelig gode grunner til å ikke kjøpe dette. 

1. Activision Blizzard er utgiver og de slikker ræva til Kina konstant for tiden

2. Activision (og deres utviklere) bruker loot boxes og legger attpåtil våpen i loot boxes. Elendig praksis som ikke burde støttes (eller være lov). 

3. De har låst deler av en spillmodus til PS4 i et helt år


For min del så er det nummer to som trykker mest, selv om alle i seg selv er gode nok grunner til å ikke kjøpe spillet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

De har glemt å anbefale at man setter av 175 dollar til dlc i tillegg.

Håper det selger helt ufattelig dårlig, men har mine tvil.

 

Nope, alle kartene blir "gratis". Det skal ifølge Activision ikke være et season pass, så alle skal kunne spille alt av innhold, utenom det som er låst til PS4.. Dette er for å kunne konkurrere mot BF5 som har samme type live service.. 

Lenke til kommentar

Nja, jeg tror når de ikke får solgt nok av, ja, 100 DOLLAR editions, som kommer med "3000 CP" og Black Ops 4 kosmetikk.. Så tror jeg nok de ikke er fremmed for å snike noen våpen eller lignende i suprisemechanicsene sine. Det har vi sett før, og vil se igjen. Jeg kjøpte bo3 i god tro. Fool me once.

 

Hvis de utelukkende: Lanserer spillet, i ferdig stand. Med gratis oppdateringer over hele linja.

KUN kosmetiske ting i crates. Ja. da skal jeg skamme meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nope, alle kartene blir "gratis". Det skal ifølge Activision ikke være et season pass, så alle skal kunne spille alt av innhold, utenom det som er låst til PS4.. Dette er for å kunne konkurrere mot BF5 som har samme type live service..

Problemet er at det ikke kun er kosmetisk. Cod kjører våpen i loot box for å folk til å gamble. Ikke dårlige våpen heller, ofte beste i klassen i en periode

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Problemet er at det ikke kun er kosmetisk. Cod kjører våpen i loot box for å folk til å gamble. Ikke dårlige våpen heller, ofte beste i klassen i en periode

Ja, har hørt om dette. Er nok en av grunnene til at jeg kommer til å vente en god stund før jeg evebtyelt kjøper spillet.. Vil også være sikker på at de har dedikerte servere ellers er det en glemme sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...