Gå til innhold

Battlefield 5 PC (SniperFemDom søker venner)


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en typisk a4-dame - i slutten av 30-åra, nygift med en flott mann (som desverre ikke spiller BF5) abbonent av "Vi i Villa", kjøper barneklær og vet alltid hvor det er tilbud på agurk. Jeg lever et veldig tradisjonelt, middelklasse liv, der sminke, sengetøy, og den nye kjernefamilien blir diskutert hyppig i mine venninnekretser. Så nå har jeg tatt opp gamer-interessen min igjen. Jeg kjøpte Battlefiel 5 for en uke siden, og er allerede hekta! Men jeg savner (fra min tid i BF2-verden) follk å spille med. Jeg er så langt fortsatt "noob", men lærer fort, og har masse tid til å spille. Spesielt i partallsuker - for ja, du vet, da er ungene borte. :D

Det jeg håper å finne er noen som kan spille med meg i squad, ta meg under ens vinger nå i starten, så jeg får dette litt mer tilbake i fingrene, og etterhvert bare ha det sykt kult "on the battlefield".

Håper det er noen her ute som er gira på å spille sammen med meg! :D Ta kontakt!

Endret av GråGardin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Jeg er med i en norsk BF klan som har vært aktiv siden 2006(BF2), fremdeles aktiv(BFV).

Vi er en hyggelig og dyktig gjeng karer(20-48år) som spiller BFV fast hver fredagskveld, spiller litt i ukedager også.

post-210502-0-70738200-1572359371_thumb.png

 

Vi bruker Discord, mic er must!

Er bare å prøve oss ut SniperFemDom og Timmern666, bli med i våres platoon!

Vi digger folk som har sans for PTFO!

 

Mitt Origin nick: JetzBullet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det jeg håper å finne er noen som kan spille med meg i squad, ta meg under ens vinger nå i starten, så jeg får dette litt mer tilbake i fingrene, og etterhvert bare ha det sykt kult "on the battlefield".

 

Håper det er noen her ute som er gira på å spille sammen med meg!  :D Ta kontakt!

 

Om du ikke har noe imot å snakke engelsk så kan du sikkert join meg og mine venner. Sender deg discord link dersom du er interessert.  :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
GråGardin skrev (På 10.10.2019 den 16.14):

Hei!

Jeg er en typisk a4-dame - i slutten av 30-åra, nygift med en flott mann (som desverre ikke spiller BF5) abbonent av "Vi i Villa", kjøper barneklær og vet alltid hvor det er tilbud på agurk. Jeg lever et veldig tradisjonelt, middelklasse liv, der sminke, sengetøy, og den nye kjernefamilien blir diskutert hyppig i mine venninnekretser. Så nå har jeg tatt opp gamer-interessen min igjen. Jeg kjøpte Battlefiel 5 for en uke siden, og er allerede hekta! Men jeg savner (fra min tid i BF2-verden) follk å spille med. Jeg er så langt fortsatt "noob", men lærer fort, og har masse tid til å spille. Spesielt i partallsuker - for ja, du vet, da er ungene borte. :D

Det jeg håper å finne er noen som kan spille med meg i squad, ta meg under ens vinger nå i starten, så jeg får dette litt mer tilbake i fingrene, og etterhvert bare ha det sykt kult "on the battlefield".

Håper det er noen her ute som er gira på å spille sammen med meg! :D Ta kontakt!

Høres trasig ut.
Hadde også geima da, men ble aldri A4 9-4 fordi jeg så for en felle det var.

Hvilken platform?
PC? PS? XB?

Jeg er på PS4.
evil_bobz

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...