Gå til innhold

RYKTE: Nå kan endelig iPhone SE komme tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen med en SE2 på størrelse med iPhone 8? Det var jo akkurat den størrelsen folk ville unngå med originale SE. Burde være ekstremt tynne rammer på siden om skjermen skal økes med 0,7 tommer uten at det går ut over størrelsen. Samtidig burde SE2 ha mer heldekkende skjerm ala X/XS/XR/11, vi snakker 2020 her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

5G på en sånn billigtelefon er nok litt optimistisk.

 

De burde vel prøve å holde seg til iphone 11 designet, bare i mindre formfaktor.

FaceID, litt downdgradet hardware og lavere pris. Kanskje rundt 5-6000?

Med 5,3” i et fullskjermdesign burde den bli liten og nett.

 

Burde hjelpe på salget

 

Men uansett tror jeg ikke det redder Apple fra fall i salgsverdi på telefoner de neste årene. iPhone 11 serien blir knallgod, i 2020 får vi kanskje en «revolusjonerende» ny design. Men tipper folk holder stadig lengre på sine allerede knallgode telefoner i årene fremover. Nye produkter må til.

Lenke til kommentar

 

 

Har har ventet på SE2 helt siden SE1 kom ut, MEN spørsmålet er da støtter den 5G?

 

hvorfor i himmelens navn er det så viktig med 5G, er fremdeles mange år til det blir standarden

noen vil være først ute med nyeste teknologien.

Noen har også vært det. Samsung, OnePlus, Xiaomi, Oppo mfl har allerede 5G mobiler på markedet Endret av kk75
Lenke til kommentar

Noen av oss beholder telefonene våre i 4-5 år. I 2024 vil jeg tro 5G er kjekt å ha?

 

Min SE blir nok brukt i 2-3 år til, da håper jeg det er en god arvtager tilgjengelig.

hey, bruker SE  jeg og, og akter å bruke den en god stund til, så jeg er ikke blant dem som skaffer  seg ny telefon  hvert år,  men foreløpig  så ser 5G ut som en måte å bruke opp den månedlige  data-kvoten enda raskere

Endret av oyvi00i
Lenke til kommentar

hey, bruker SE  jeg og, og akter å bruke den en god stund til, så jeg er ikke blant dem som skaffer  seg ny telefon  hvert år,  men foreløpig  så ser 5G ut som en måte å bruke opp den månedlige  data-kvoten enda raskere

Det er jo det dårligste argumentet i verden, at folk kommer med det enda skjønner jeg ikke. Om du streamer 1080p fra YouTube eller laster ned 1GB, så streamer du 1080p eller laster ned 1GB uansett om det er 4G eller 5G.

 

Skrur du opp kvaliteten eller laster ned mer så er det ikke 5G sin feil, det er du som sløser med data helt uten grunn, for det er ingenting som sier at 5G skal bruke mer.

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvorfor artikkelen påstår:  Den minste du kan kjøpe i dag er den vanlige iPhone 11 Pro-modellen, med 5,8 tommer stor skjerm.

Når iPhone 8 er smalere, kortere, tynnere og lettere enn Iphone 11.

I dagens marked er iPhone 8 faktisk ganske liten og ikke mange andre produsenter kan skilte med samme ytelse i en like liten pakke.

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvorfor artikkelen påstår:  Den minste du kan kjøpe i dag er den vanlige iPhone 11 Pro-modellen, med 5,8 tommer stor skjerm.

Når iPhone 8 er smalere, kortere, tynnere og lettere enn Iphone 11.

I dagens marked er iPhone 8 faktisk ganske liten og ikke mange andre produsenter kan skilte med samme ytelse i en like liten pakke.

Ikke mange kan skilte med så mye ramme til skjerm ratio heller. iPhone 8 ser ut som alle andre iPhone i flere år tilbake. Den ser utdatert ut

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...