Gå til innhold

Ny Galaxy Fold-flause: Nå faller Samsung-logoen av


Anbefalte innlegg

 

Nei.

Et enkelt tilfelle.

https://pocketnow.com/samsung-galaxy-fold-problems-continue-branding-letters-are-falling-off

 

Det at en annen person har klart å skrape dem av betyr IKKE at det har skjedd flere folk.

Vel. Etter den logikken var jo nye iPad pro som lot seg bøye som smør også bare et «engangstilfelle» før flere begynte å rapportere om problemet.

 

Det er tydelig en produksjonsfeil når man ser hvor lite som skal til for å rive det av i videoen til Jerryrigeverything.

 

Synes det er kommisk hvordan enkelte skal forsvare dette produktet, når det har tydelige svakheter og ikke holder mål. Lurer på om de som forsvarer Galaxy fold hadde hatt samme tonen om det var et eple på baksiden. Noe sier meg at fløyta hadde vært en helt annen da.

Ja.

Før flere rapporterer om problemet så er det et enkelttilfelle.

Det er slik det fungerer.

 

Du kan ikke påstå det gjelder flere enheter før noen rapporterer dette.

 

Det ser ut til at du er svært glad i Apple...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja.

Før flere rapporterer om problemet så er det et enkelttilfelle.

Det er slik det fungerer.

 

Du kan ikke påstå det gjelder flere enheter før noen rapporterer dette.

 

Det ser ut til at du er svært glad i Apple...

Jo det kan jeg, fordi flere enn en person har klart det. Pluss at det er vanskelig for flere å rapportere om det, når ingen har telefonen. For gjett hva! Den er ikke for salg ennå ??‍♂️

 

Blir latterlig av deg å kalle det et engangstilfelle når telefonen ennå ikke er for salg.

 

Er jo ikke rart det kun er et «engangstilfelle» når forhåndsbestilling ikke har starter før 11. Oktober, og at den ikke kommer for vanlig salg før 18. Oktober. Det er jo ganske vanskelig at det har skjedd med flere, når nesten ingen har mulighet til å få tak i telefonen :p

 

I fare for å spore av, må jeg legge til: Jeg har ingenting imot verken Apple eller Samsung, men uansett, hvorfor er det viktig for deg hvorvid jeg er imot eller liker Apple. Det har strengt tatt ingenting med saken.

Endret av Emile the rat
Lenke til kommentar

 

Ja.

Før flere rapporterer om problemet så er det et enkelttilfelle.

Det er slik det fungerer.

 

Du kan ikke påstå det gjelder flere enheter før noen rapporterer dette.

 

Det ser ut til at du er svært glad i Apple...

Jo det kan jeg, fordi flere enn en person har klart det. Pluss at det er vanskelig for flere å rapportere om det, når ingen har telefonen. For gjett hva! Den er ikke for salg ennå ??‍♂️

 

Blir latterlig av deg å kalle det et engangstilfelle når telefonen ennå ikke er for salg.

 

Er jo ikke rart det kun er et «engangstilfelle» når forhåndsbestilling ikke har starter før 11. Oktober, og at den ikke kommer for vanlig salg før 18. Oktober. Det er jo ganske vanskelig at det har skjedd med flere, når nesten ingen har mulighet til å få tak i telefonen :p

 

I fare for å spore av, må jeg legge til: Jeg har ingenting imot verken Apple eller Samsung, men uansett, hvorfor er det viktig for deg hvorvid jeg er imot eller liker Apple. Det har strengt tatt ingenting med saken.

1. Du sier en annen har gjort dette med vilje. Altså skrapet av bokstavene.

Det er ikke det samme som at en person har mistet dem under vanlig bruk.

Det er kun et enkelt tilfelle.

 

2. Mobiltelefonen er i salg. Den selges i Korea, England, Tyskland og USA.

Om den ikke var til salgs, hvordan skulle ellers personen ha brukt den??

 

3. Ettersom du prøvde å dra inn Apple i saken.

Lenke til kommentar

Ser det er en fysakk her som påståt at gpu er milevis foran på apple. Vel slik er det da ikke. Cpu, som i ren regnekraft er bedre på apple, men det betyr vel svært lite i daglig bruk, der flaggskipene med android totalt sett slår apple med sine sockets der også gpu inkluderes. Samt hastighet på cach. Dette har jo ytelsetester fastslått i flere år nå. Og da snakker jeg ikke om syntetiske tester, som gjerne kun fokuserer på f.eks regnehastighet. Når jeg sier Samsung er lysår foran, er det pga totalpakken, og der skjermene spesielt er lysår foran. Nå også med en foldbar skjerm. Og amoled skjermer. Apple må jo kjøpe denne teknologien fra Samsung. De kunne valgt å produsere dem selv, men så var det dette med teknologi da. Apple har virkelig saktet akterut.

Lenke til kommentar

Ikke sant. Og det verste av alt er at dwt sikkert er en som har brukt makt for å få av logoen. Her er det noen som faktisk er desperate etter å sverte samsung. Hmm... kanskje pga at de nå ligger lysår fremfor apple i teknologiutvikling?

Mener du å si at Samsung ligger 9460730472580800 meter fremfor Apple i teknologiutviklingen? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men du vet selv at dersom dette gjaldt en annen produsent, la oss kalle dem Abble, så hadde du ikke gått med på at dette var et engangstilfelle som var iscenesatt av noen som virkelig prøvde å ødelegge.

Hadde dette dreid seg om f.eks apple, hadde jeg bladd videre og ikke giddet å kommentere. Da det skjedde på en annen telefon, husker ikke hvilken, trakk jeg på skuldrene og konkluderte med at dette er en bagatell som ikke er verdt å ofre tid på. Her derimot, er det tydelig at "noen" har en agenda om å sverte denne banebrytende modellen maks. Det syns jeg ikke noe om. Denne telefonen er en flott inspirasjon til andre, og på sikt vil den føre til bedre produkter for deg og meg, uansett om du måtte foretrekke samsung, huawei eller apple.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde dette dreid seg om f.eks apple, hadde jeg bladd videre og ikke giddet å kommentere. Da det skjedde på en annen telefon, husker ikke hvilken, trakk jeg på skuldrene og konkluderte med at dette er en bagatell som ikke er verdt å ofre tid på. Her derimot, er det tydelig at "noen" har en agenda om å sverte denne banebrytende modellen maks. Det syns jeg ikke noe om. Denne telefonen er en flott inspirasjon til andre, og på sikt vil den føre til bedre produkter for deg og meg, uansett om du måtte foretrekke samsung, huawei eller apple.

Det du med andre ord sier, er at du ikke hadde brydd deg om det f.eks. var Apple som hadde kommet med denne brettemobilen, og fått kritikk. Fordi da hadde kritikk vært greit.

 

Men siden det er Samsung, så måtte du bare kommenterer fordi du «ikke synes noe om at Samsung får kritikk».

 

Bemerkelsesverdig.

Lenke til kommentar

 

Hadde dette dreid seg om f.eks apple, hadde jeg bladd videre og ikke giddet å kommentere. Da det skjedde på en annen telefon, husker ikke hvilken, trakk jeg på skuldrene og konkluderte med at dette er en bagatell som ikke er verdt å ofre tid på. Her derimot, er det tydelig at "noen" har en agenda om å sverte denne banebrytende modellen maks. Det syns jeg ikke noe om. Denne telefonen er en flott inspirasjon til andre, og på sikt vil den føre til bedre produkter for deg og meg, uansett om du måtte foretrekke samsung, huawei eller apple.

Det du med andre ord sier, er at du ikke hadde brydd deg om det f.eks. var Apple som hadde kommet med denne brettemobilen, og fått kritikk. Fordi da hadde kritikk vært greit.

 

Men siden det er Samsung, så måtte du bare kommenterer fordi du «ikke synes noe om at Samsung får kritikk».

 

Bemerkelsesverdig.

Han sier ikke at dette gjelder om Apple hadde laget denne telefonen,

men om Apple hadde dette problemet på en av telefonene de lager for øyeblikket.

 

Folk har noe imot brettetelefonen, ikke Samsung.

Det er det som er problemet her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han sier ikke at dette gjelder om Apple hadde laget denne telefonen,

men om Apple hadde dette problemet på en av telefonene de lager for øyeblikket.

 

Folk har noe imot brettetelefonen, ikke Samsung.

Det er det som er problemet her.

Folk har noe imot overpriset betaprodukter som ikke fungerer slik de skal. Hadde dette vært en prototyp hadde det vært noe helt annet.

 

Problemet er at den selges som et ferdig produkt, når det ikke er ferdigstilt. Blir like dumt som at man skulle sendt ut filmer på kino før de var ferdig redigert, slik at man så alt av green- og bluescreen.

 

Ingen som har noe imot prinsippet med brettbare telefoner. Det som får folk til å reagere er en prislapp på 20K for et produkt som fremdeles er upolert og i testfasen. Det er ganske akitten markedsføring av Samsung.

 

Det jeg lurer mer på er hvorfor du og newnick er så bastant på å forsvare Fold, og nekter å se feilene og manglene den har. Og skal ha det til at det er sverting når folk påpeker det åpenbare, at Galaxy Fold ikke er et produkt som er klart for salg. Hele måten du og newnick ordlegger dere på, er jeg ganske sikker på at tonen hadde vært en helt annen om dette produktet var fra Apple.

 

Teknologien er fin den, men for all del ikke selg uferdige prototyper til blodpris. Det er bare lavmål.

Endret av Emile the rat
Lenke til kommentar

Folk har noe imot overpriset betaprodukter som ikke fungerer slik de skal. Hadde dette vært en prototyp hadde det vært noe helt annet.

 

Problemet er at den selges som et ferdig produkt, når det ikke er ferdigstilt. Blir like dumt som at man skulle sendt ut filmer på kino før de var ferdig redigert, slik at man så alt av green- og bluescreen.

 

Ingen som har noe imot prinsippet med brettbare telefoner. Det som får folk til å reagere er en prislapp på 20K for et produkt som fremdeles er upolert og i testfasen. Det er ganske akitten markedsføring av Samsung.

 

Det jeg lurer mer på er hvorfor du og newnick er så bastant på å forsvare Fold, og nekter å se feilene og manglene. Og skal ha det til at det er sverting når folk påpeker det åpenbare, at Galaxy Fold ikke er et produkt som er klart for salg.

 

Teknologien er fin den, men for all del ikke selg uferdige prototyper til blodpris. Det er bare lavmål.

Bare en ting å si: bendgate.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare en ting å si: bendgate.

Takk. Her understreker du poenget mitt. At du hadde hatt en helt annen innstilling om Fold var en Apple telefon, og at du kun forsvarer den fordi det er fra Samsung.

 

Det er ganske tydelig når du drar frem bendgate fra 2014 som et problem, men samtidig forsvarer Fold. En telefon hvor skjermen blir permanent skadet om du kommer borti med neglen, som er et langt større problem enn hva bendgate angår. I tillegg til at det er stor sjanse for at skjermen får defekter ved trykkskade, eller bøying.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk. Her understreker du poenget mitt. At du hadde hatt en helt annen innstilling om Fold var en Apple telefon, og at du kun forsvarer den fordi det er fra Samsung.

 

Det er ganske tydelig når du drar frem bendgate fra 2014 som et problem, men samtidig forsvarer Fold. En telefon hvor skjermen blir permanent skadet om du kommer borti med neglen, som er et langt større problem enn hva bendgate angår. I tillegg til at det er stor sjanse for at skjermen får defekter ved trykkskade, eller bøying.

For å si det sånn. Jeg var ikke aktiv under bendgate, og det var du som hudflettet samsung for å gi ut en telefon med "mangler". Bare viste til at dette ikke akkurat er et ukjent fenomen fra apple... Bendgate fikk mye oppmerksomhet, men egentlig ikke nok. Apple tviholdt på at det ikke var noe feil med produktet mens de endret design i det skjulte. Samsung inrømmer iallefall feilene... Og vi alle husker vel: you're holding it wrong.... Endret av newnick
  • Liker 4
Lenke til kommentar

For å si det sånn. Jeg var ikke aktiv under bendgate, og det var du som hudflettet samsung for å gi ut en telefon med "mangler". Bare viste til at dette ikke akkurat er et ukjent fenomen fra apple... Bendgate fikk mye oppmerksomhet, men egentlig ikke nok. Apple tviholdt på at det ikke var noe feil med produktet mens de endret design i det skjulte. Samsung inrømmer iallefall feilene... Og vi alle husker vel: you're holding it wrong....

Men hva har egentlig denne artikkelen med Apple å gjøre?

det var du som hudflettet samsung for å gi ut en telefon med "mangler". Bare viste til at dette ikke akkurat er et ukjent fenomen fra apple...

Jeg hudfletter Samsung for å gi ut en telefon som ikke tåler normalt bruk. Dette er et ukjent fenomen for Apple, da de som du så fint sier selv, fikser produktene sine når de får kritikk. I motsetning til Samsung som er frekke nok til å selge et produkt til 20 000 som de vet blir ødlagt ved normalt bruk.

 

Men hva har egentlig denne artikkelen med Apple å gjøre?

 

Ingenting. Men synes bare det er komisk med fanboysa som lager veldig big deal over bensgate på iPhone 6, samtidig som de overser og bagetalliserer at Fold har en skjerm som er myk som smør, og knapt tåler at du er borti den uten at det blir skade.

 

Men hva vet jeg, det er visst sverting i følge disse fanboysa å nevne problemene med Galaxy Fold. Burde jo egentlig for all del ikke nevne de, for det er jo slemt ovenfor Samsung. Er jo tross alt ikke noe galt med at tidenes dyreste telefon faller sammen eller blir oppskrapet av normalt bruk.

Endret av Emile the rat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ikke fanboy når det kommer til telefoner. Sjelden jeg kjøper samme merke 2 ganger på rad. Var kanskje fanboy back in the ericsson days.

Tilbake til apple. De solgte en telefon som bøyde under normal bruk. De solgte en telefon som mistet signalet hvis man holdt i den uten først å feste et gummistrikk rundt den. Tror det er du som er den egentlige fanboyen her. Og du bare hater at Samsung har noe apple ikke wr i stand til å lage. Og snart har huawei det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...