Gå til innhold

Dette er PC-en du må ha for å kjøre Star Wars Jedi: Fallen Order


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv å spille kompetitivt med 60-70 FPS i spill hvor motstanderne spiller med >=150. Det blir så mye dårligere resultat at det ikke er vits å spille. Null glede, kun irritasjon.

 

Konsoll sliter ikke bare med lav framerate, man får også sjanseløst høy latency.

 

Det er forskjell på å være voksen og ha en dårlig opplevelse med viten og vilje enn å være ung og ikke ha noe annet å spille på enn det man har.

 

Blant de mest populære spillene nå er spill i sjangeren "Battle Royale". Der handler det om å komme høyest mulig opp på listen og det er det eneste som betyr noe. Skal man da komme nr 5 hvis man kunne blitt nr 1 med bedre utstyr? Tenk om man spiller på lag med andre og ødelegger for hele laget ved å ha dårlig maskin og utstyr.

 

"Har du gamingmus (en mus med god sensor)? Nei, jeg har "no name" trådløs mus til 99,- fra et varehus som selger varer med tvilsom kvalitet!"

 

"Hvorfor ha 200 FPS, jeg ser da like godt med 30?"

 

"Gjør det noe om jeg har 300 ms forsinkelse? Det blir da bare en halv skjermlengde feil på siktet!"

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Prøv å spille kompetitivt med 60-70 FPS i spill hvor motstanderne spiller med >=150. Det blir så mye dårligere resultat at det ikke er vits å spille. Null glede, kun irritasjon.

 

Konsoll sliter ikke bare med lav framerate, man får også sjanseløst høy latency.

 

Det er forskjell på å være voksen og ha en dårlig opplevelse med viten og vilje enn å være ung og ikke ha noe annet å spille på enn det man har.

 

Men så har alle på konsollene likt grunnlag.

Så alle vil ha samme fps.

 

Ellers har ikke konsoller så fryktelig latency.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

I senere tid er det åpnet for krysspilling mot alle platformer og det blir nok mer og mer vanlig i tiden fremover.

 

Du har omtrent 100% ekstra latency på konsoll kontra en PC og om du bruker en gjennomsnittlig TV i stedet for gaming-monitor på konsollen har du ytterligere 50% ekstra.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Jeg er en PC-spiller, men hvis spillet er storybasert i tredjeperson, da foretrekker jeg PS4. Men denne gangen venter jeg på anmeldelser for jeg er lei av å bli rævpult av EA hver gang.

 

Dette spillet har jeg klokketro på så det er forhåndsbestillt. Om det så får 2/10 så skal jeg ha det. Er vel bare multiplayerspill man blir rævpult av uansett...

Lenke til kommentar

Liker tredjepersons action spill slik som Uncharted, Tomb Raider og lignede. Dette spillet ser ut som det kan bli kult. Gameplay messig fra kampene så ser det kanskje litt enkelt ut, men vanskelig å si fra planlagte klipp. Mulig de spiller på easy for at det skal se så bredt appelerende som mulig og at hard modus vil være en solid utfordring.

 

Siden Doom ble utsatt så er det iallefall større sjanse at dette blir spilt neste måned, i tillegg til RDR2 på pc og Death Stranding.

Lenke til kommentar

"Uuuuuuuuuh, jeg er så tøff at jeg må ha blod og gørr for å like spill,uuuuuuuuh"

Du kan alltids spille Mortal Kombat og la oss andre voksne kose oss med Star Wars.

Trenger ikke sprute blod, men noen lemmer som flyr her og der ville fått frem litt hvor mektig LASERsverd faktisk er. 

*tøffing du også btw*

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...