Gå til innhold

Slik aktiverer du Instagrams nye nattmodus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig mørk modus i Instagram, men likevel: denne har de ikke jobbet lenge med. Kontrasten mellom den sorte bakgrunnen og den kritthvite skriften er horribel og fryktelig lite behagelig for øynene. Her har de vel primært sett bare byttet ut bakgrunnen uten å gjøre noen andre tilpasninger underveis. Se på Microsoft sine mørkemodus i To-Do eller Outlook, eventuelt Apollo sin Reddit-app....der har de gjort ordentlig arbeid og det synes.

 

Så dette var mørk modus med en bismak.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

NY Tittel: "Slik aktiverer du Instagrams nye nattmodus på iPhone".
Jeg ble forbanna når jeg gikk inn hit og senere fant ut at dette kun gjaldt iPhone og ikke Android.

En oppførsel jeg kunne forventet av iTAvisen, men IKKE Tek.

 

Edit: iTAvisen var faktisk bedre her med tittelen "Mørkmodus har endelig kommet til Instagram, på iOS og Android".

 

Jeg forsøkte løsningen som ble nevnt i Youtube videoen, men det hjalp ikke. Selv om jeg oppdaterte Instagram til Beta, så fikk jeg ikke noe Dark Mode.

 

The ble nevnt at for å få Dark Mode i instagram, så må man aktivere Dark Mode i Android.

Jeg har ingen Dark Mode, men har en Night Mode. Som ikke kan aktiveres fordi jeg bruker en theme.

Jeg deaktiverte theme in Galaxy Themes, og kunne nå velge Night Mode, og fikk sådan Instagram i Dark Mode.

Endret av DJViking
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Funker på min Android etter at jeg fikk en oppdatering av appen.

Du kan ikke skru det av og på, men det endrer seg automatisk etter om du har lyst eller mørkt tema på.

 

Så grusomt ut. Kjører lyst tema på telefonen istedet, har ikke OLED uansett

Endret av kk75
Lenke til kommentar

 

beta EMUI ja. kunne kanskje blitt i nevnt i din første post? :) for den er det ikke mange som bruker uten og hive seg på et ustabilt betaprogram

Som nevnt over her så må dark mode på tlf være aktivert. Funker både min P30 Pro og Note 10 Plus.

_Husk_ og få med at dette KUN funker på ANDROID 10. Alle med p30 pro kjører foreløpig på ANDROID 9, unntatt de som tar kjangs på og hoppe på beta programmet, og har installert en Prøveversjon av ANDROID 10 (EMUI 10)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...