Jump to content
OHJohansen

Apple Watch kan få søvnmåling

Recommended Posts

Hvis klokken har oppgitt batterilevetid på 18 timer, så må vel natten brukes til lading for de fleste?

Er jo bare å kjøpe en egen for bruk om natta, da..

Hvis klokken har oppgitt batterilevetid på 18 timer, så må vel natten brukes til lading for de fleste?

Nei, jeg lader den annen hver dag. Da som regel mens jeg er i dusjen og kler meg etterpå. Det er nok for å gi gass i et drøyt døgn til.

• Like 3

Skjønner ikke poenget med søvnmåling når den må lades hver natt...

Den må ikke lades hver natt. Kilde, jeg eier en og bruker den hver dag.

• Like 2

Nei, jeg lader den annen hver dag. Da som regel mens jeg er i dusjen og kler meg etterpå. Det er nok for å gi gass i et drøyt døgn til.

Serie 5 må desverre lades en gang i døgnet. Series 3 og Series 4 hadde mye bedre batterilevetid og holdt for meg med lading under morgenstellet. Series 5 klokka mi må lades minst en time i døgnet. Hvis jeg slår av AOD funksjonaliteten så holder det med en halvtime under morgenstellet for denne også. 

Min anbefaling er at hvis du har en series 4 så ville jeg ikke oppgradere så fremt AOD ikke er noe du bare må ha. Jeg klarer meg fint uten men det gjør desverre at den største grunnen til å påågradere ikke er vert det lengre.

For meg ser det meir ut som om det er "Leggetid-funksjoen" fra Klokke-appen på iPhone, som kjem over til Apple Watch.

Skjermbildet er naturlig nok fra leggetid-funksjonen, men det er referansen til "Sleep app" som er interessant her. 

Vet ikke med andre, men jeg sporer søvn med sleeptracker, og jeg lader klokka på kontoret (jobb), mens jeg er stasjonær.

Jeg har brukt Autosleep i lang tid på både series 2, og nå series 4. Det fungerer helt utmerket, og sammen med Heartwatch er det enda bedre. Har ikke noe behov for en egen Apple søvnapp.