Gå til innhold

[Løst] 19,0 V adapter på 19,5 V skjerm?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nylig en HP Omen Z4D33AA demo-skjerm fra Komplett - den kom på fredag, men under montering fant jeg ut at strømadapteret ikke fulgte med (ekstern enhet).

 

Original adapteret er:

HP 906329-003 19,5 Volt, 6,15 A, 120 Watt.

 

Jeg har et annet HP adapter liggende fra en laptop:

HP 462603-001 19 Volt, 7,89 A, 150 Watt.

 

Kontakten passer, men er spenningen tilstrekkelig innenfor toleransene så dette adapteret kan trygt brukes frem til Komplett får løst saken og sendt meg et nytt adapter?

 

Jeg vet dette ikke vil være å anbefale, men jeg hadde så gledet meg til å få testet 3-skjerms oppsettet denne helgen...

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en variasjon på omtrent 3% og jeg vil tippe de har tatt hensyn til større variasjon en dette. Det vil mest sansynlig fungere bra.

 

Takker, da skal jeg prøve - og legge skylden på Komplett hvis enheten tar spontant fyr.  :cool:

 

EDIT:

Mange takk for svar, begge to. Adapteret fungerer, og skjermen er nå operativ.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Komplett har sendt enda et nytt adapter, så jeg får se hva som ligger på Posten nå.

Jeg presiserte denne gangen hva som er original adapteret.

 

EDIT:

Denne gangen kom et originalt HP Omen adapter.

 

Mulig det er bare meg som er vanskelig her, men ville det ikke bare vært for Komplett å spørre meg hvilket adapter jeg trengte med en gang?

 

Jeg kunne såklart ha sagt det med en gang, men jeg antok dem visste hva slags adapter min skjerm trengte og at det stod oppskrevet et sted i deres database.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...