Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Singelkurven til COOP


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke brukt disse selv og har ikke tenkt noe særlig over de kurvene, men så har jeg vel også en liten mistanke om at det er mange/flest menn som bruker singelkurvene, mens damer, selv om de er single, lar være å bruke dem slik at de unngår oppmerksomheten, kleine sjekketriks og potensielt halvveis slibrige tilbud.

 

Litt sånn som ellers i sjekkemarkedet; Menn prøver så ofte og så mange steder og arenaer som de kan, mens damer, spesielt de som er vant med mye oppmerksomhet fra gutter/menn, ofte enten er høyst selektive i prosessene og/eller lar være å invitere til oppmerksomhet i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke brukt disse selv og har ikke tenkt noe særlig over de kurvene, men så har jeg vel også en liten mistanke om at det er mange/flest menn som bruker singelkurvene, mens damer, selv om de er single, lar være å bruke dem slik at de unngår oppmerksomheten, kleine sjekketriks og potensielt halvveis slibrige tilbud.

 

Litt sånn som ellers i sjekkemarkedet; Menn prøver så ofte og så mange steder og arenaer som de kan, mens damer, spesielt de som er vant med mye oppmerksomhet fra gutter/menn, ofte enten er høyst selektive i prosessene og/eller lar være å invitere til oppmerksomhet i det hele tatt.

 

Her er du nok inne på essesen, men samtidig er det et tilbud til dem som måtte være interessert. Har dog enda til gode å se noen går rundt med en slik kurv. Shoppe-tiden min på COOP-butikker som har slike kurver skal sies å være noe begrenset da.

Lenke til kommentar

Bruker ikke kurv, for de gangene jeg skal ha få varer så bærer jeg de i armene og skal jeg handle mer enn jeg kan bære så tar jeg en vogn

 

Hvor ofte tror dere kurvene blir vasket?

 

Rullebåndene ved kassen er uansett som oftest veldig bakterieinfiserte, så innpakningen på varene blir infisert enten du liker det eller ei. 

Lenke til kommentar

Det mest skitne punktet på en butikk er som regel knappene på betalingsterminalen siden mange butikker har automatiske døråpnere som virker 100% mer hygienisk enn felles dørhåndtak. Mange kjeder har heldigvis en rimelig god policy på å vaske tastaturene, men har også sett en og annen terminal som var direkte møkkete.

Lenke til kommentar

Ikke rart at folk blir syke når de har blitt så jålete og er redd for litt naturlig eksponering av bakterier. Testosteronnivået hos enkelte mannlige forumbrukere må jo være nede på rosabloggernivået.

 

Hadde jeg vært singel ville jeg kanskje ha tatt en singelkurv, men mest fordi jeg syntes de mindre kurvene er mer praktisk å bære på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ikke rart at folk blir syke når de har blitt så jålete og er redd for litt naturlig eksponering av bakterier. Testosteronnivået hos enkelte mannlige forumbrukere må jo være nede på rosabloggernivået.

 

Hadde jeg vært singel ville jeg kanskje ha tatt en singelkurv, men mest fordi jeg syntes de mindre kurvene er mer praktisk å bære på.

Du får bevise din mannlighet ved å laste opp video av at du sleiker på noen handlevognhåndtak da vet du. Da får du satt oss og resten av verden på plass! Og ender opp med å bli dævvsjuk i prosessen. Ingenting mer mannlig enn å møte døden.

Lenke til kommentar

Du får bevise din mannlighet ved å laste opp video av at du sleiker på noen handlevognhåndtak da vet du. Da får du satt oss og resten av verden på plass! Og ender opp med å bli dævvsjuk i prosessen. Ingenting mer mannlig enn å møte døden.

Jeg er ikke kronisk syk så det hadde nok gått helt fint. Telefoner, kontanter og treningsapparater står det nok langt verre med. Aldri vært borti at folk vasker hendene sine etter har rørt andres telefoner eller tatt i mot penger. Folk bruker gjerne telefonene sine på dass også... Er man godt oppdratt så vasker man hendene sine før et måltid (litt dårlig på det selv) og etter ha vært på do. Da minimere sannsynligheten for å bli syk ;) Litt daglig eksponering sørger bare for at ditt immunforsvar blir sterkere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er ikke kronisk syk så det hadde nok gått helt fint. Telefoner, kontanter og treningsapparater står det nok langt verre med. Aldri vært borti at folk vasker hendene sine etter har rørt andres telefoner eller tatt i mot penger. Folk bruker gjerne telefonene sine på dass også... Er man godt oppdratt så vasker man hendene sine før et måltid (litt dårlig på det selv) og etter ha vært på do. Da minimere sannsynligheten for å bli syk ;) Litt daglig eksponering sørger bare for at ditt immunforsvar blir sterkere.

 

Jøss, så mye for den proklamerte "mannligheten" din.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Måtte bare gi opp denne singelkurven å gå tilbake til vanlig kurv da det var helt umulig å konsentrere seg om å faktisk få handlet. Alle damene i butikken vannplaner jo etter deg og gulvet blir så slimete og glatt at det er jo direkte livsfarlig å bevege seg rundt inne der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...