Gå til innhold

Offisielt: Red Dead Redemtion 2 til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

- "For PC loves vi som seg hør og bør en haug at visuelle og tekniske oppgraderinger. Bedre grafikk, høyere oppløsning og ikke minst, høyere bildeflyt."

 

Noe sier meg at sist nevnte ikke vil komme som Jordbæret toppen på av kaken.

Bedre grafikk og høyere oppløsning vil nok begrense gevinsten av sist nevnte noe.

Hvor mye, det er det vanskelig å si noe om på forhånd.

Lenke til kommentar

- "For PC loves vi som seg hør og bør en haug at visuelle og tekniske oppgraderinger. Bedre grafikk, høyere oppløsning og ikke minst, høyere bildeflyt."

 

Noe sier meg at sist nevnte ikke vil komme som Jordbæret toppen på av kaken.

Bedre grafikk og høyere oppløsning vil nok begrense gevinsten av sist nevnte noe.

Hvor mye, det er det vanskelig å si noe om på forhånd.

 

 

Kommer jo helt an på maskinvaren. Red Dead Redemption 2 hadde veldig flott grafikk på Xbox One X og PlayStation 4 Pro, men kjørte bare i 30 FPS. Spilte igjennom på Xbox One X og det er kanskje den beste opplevelsen jeg har hatt i noe spill, men for meg personlig var det en nokså treg start men spillet tok seg veldig opp fra kapittel 4 og utover. Angrer bittert på at jeg droppet utrolig mye sideoppdrag osv som et resultat av at spillet ikke virkelig fenget meg før en stykke ut i spillet.

 

Har derfor gledet meg til PC-utgaven, nå skal spillet virkelig få kjørt seg og jeg ser virkelig frem til ultrawide, enda bedre grafikk og ikke minst 60 FPS+!

Lenke til kommentar

Dette har vært klart i månedsvis. Jeg gravde dypt inn i koden på rockstar sitt nettsted

Det viste seg at det var noe som het Undiscovered_RDR2_PC

 

 

Dette var eneste jeg fant. Men nok til at teorien min var sann

Pluss det har vært lekket en RDR2 side med grafikk innstillinger som GTAV på PC og det er typisk rockstar

 

GTA V kom til PC et år etter PS4 og XB1 så ingen overraskelse at det gjør det nå og

 

Jeg gleder meg til å kjøpe det ... Men er ikke for online at jeg kjøper det kun for å spille storyen. Orker ikke flygende hester som skyter raketter ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil spille RDR2, men har ikke spilt det første og tenkte det kunne være greit å komme seg igjennom det først.

Jeg har ingen konsoller. Er det slik at jeg da ikke får spilt enern?

 

EDIT: Ser det ligger på PS Now, noen som har testet på pc?

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Jeg vil spille RDR2, men har ikke spilt det første og tenkte det kunne være greit å komme seg igjennom det først.

 

Jeg har ingen konsoller. Er det slik at jeg da ikke får spilt enern?

 

EDIT: Ser det ligger på PS Now, noen som har testet på pc?

 

PSnow er søppel hvis du er vant til lav latency. Det er en merkbar forsinkelse mellom det du trykker på av knapper/beveger deg og det som skjer på skjermen. Tror de har en trial så du får prøvd det selv.

Lenke til kommentar



 



 



- "For PC loves vi som seg hør og bør en haug at visuelle og tekniske oppgraderinger. Bedre grafikk, høyere oppløsning og ikke minst, høyere bildeflyt."

Noe sier meg at sist nevnte ikke vil komme som Jordbæret toppen på av kaken.
Bedre grafikk og høyere oppløsning vil nok begrense gevinsten av sist nevnte noe.
Hvor mye, det er det vanskelig å si noe om på forhånd.


 

 
 

Kommer jo helt an på maskinvaren.
Red Dead Redemption 2 hadde veldig flott grafikk på Xbox One X og PlayStation 4 Pro, men kjørte bare i 30 FPS.
Spilte igjennom på Xbox One X og det er kanskje den beste opplevelsen jeg har hatt i noe spill.
For meg personlig var det en nokså treg start, men spillet tok seg veldig opp fra kapittel 4 og utover.
Angrer bittert på at jeg droppet utrolig mye sideoppdrag osv. som et resultat av at spillet ikke virkelig fenget meg før et stykke ut i spillet.
 
Har derfor gledet meg til PC-utgaven, så nå skal spillet virkelig få kjørt seg og jeg ser virkelig frem til ultrawide, enda bedre grafikk og ikke minst 60 FPS+!


 

 

- Ja, det er så sant som det er sagt...
HW'en er høyst avgjørende i så måte.

Det var derfor jeg sa...
"Hvor mye, det er det vanskelig å si noe om på forhånd."

Og grunnen til at jeg sa det på den måten var enkelt og greit fordi alle sitter ikke nødvendigvis med samme HW, så gevinsten kan variere fra bruker til bruker.


 

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar

 

- "For PC loves vi som seg hør og bør en haug at visuelle og tekniske oppgraderinger. Bedre grafikk, høyere oppløsning og ikke minst, høyere bildeflyt."

 

Noe sier meg at sist nevnte ikke vil komme som Jordbæret toppen på av kaken.

Bedre grafikk og høyere oppløsning vil nok begrense gevinsten av sist nevnte noe.

Hvor mye, det er det vanskelig å si noe om på forhånd.

 

 

Kommer jo helt an på maskinvaren. Red Dead Redemption 2 hadde veldig flott grafikk på Xbox One X og PlayStation 4 Pro, men kjørte bare i 30 FPS. Spilte igjennom på Xbox One X og det er kanskje den beste opplevelsen jeg har hatt i noe spill, men for meg personlig var det en nokså treg start men spillet tok seg veldig opp fra kapittel 4 og utover. Angrer bittert på at jeg droppet utrolig mye sideoppdrag osv som et resultat av at spillet ikke virkelig fenget meg før en stykke ut i spillet.

 

Har derfor gledet meg til PC-utgaven, nå skal spillet virkelig få kjørt seg og jeg ser virkelig frem til ultrawide, enda bedre grafikk og ikke minst 60 FPS+!

Syntes ikke grafikken var noe å rope hurra for jeg på Xbox One X på en 4k Oled tv, så får se om det blir bedre på pc selv om jeg ikke likte "heste simulatoren" så godt...!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...