Gå til innhold

Red Dead Redemption 2 offisielt kunngjort for PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så de nevnte på IT Avisen at hvis man forhåndsbestilte på Rockstar sin Game Launcher innen 22 oktober (åpner vist salget 9 oktober), så fikk man med en haug av de gamle Rockstar GTA spillene.

 

Da slipper jeg å styre med CD og DVDer hvis jeg skal spille dem igjen, samt ett par jeg ikke har spilt i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Selv om storyen er kjedelig så har det en open world multiplayer med det beste skytesystemet per dags dato i noen spill. Det føles ekte ut når du skyter og vanvittige brae effekter. Det eneste jeg håper Rockstar fikser til spillet er ordentlig anti-cheat så vi ikke får flyvende cowboyer som skyter laser.

Lenke til kommentar

Bra! Det var på tide at jeg også får mulighet til å kaste suffragetter til krokodillene. Gleder meg virkelig til å kjøre opp detaljnivå på dette og teste skikkelig og tweake det til it can't be tweaked no more.

 

Det er jo dette man får på pc og som konsoll-folket ikke forstår. Og det er greit - vi vil aldri bli enige heller tror nå jeg. Noen vil at 'det bare skal funke og noen investerer tid å penger for ' at det kanskje skal bli heeelt insane

 

Pc folk er gale og jeg er en av de.......

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sorry roc. Har allerede sett en komplett walkthrough på tuben og ble ikke akkurat imponert. For mye prat og for lite action.

 

 

"Komplett" walkthrough faktisk, høres slitsomt ut - du må ha sittet noen uker på youtube du da?  :roll:

 

Men nei, dette spillet er ikke noe "CoD" for å si det sånn. Man skal ta seg særdeles god tid for å spille RDR2, det er nok ikke et spill som passer for alle. 

Lenke til kommentar

Blir gøy å teste ut hva 25k med hardware oppfører seg med dette spillet.

Likte spillet, men syns det er masete å spille på konsoll så jeg bare kjørte gjennom storien uten å gjøre mye side missions.

 

Og jeg skal vel ta en kort tur innom online delen, og håpe jeg får meg noen timer med morro, før grind, mikrotransaksjoner og cheaters ødelegger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...