Gå til innhold

Fra i dag kan alle spille Destiny 2 helt gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver de å ta tilbake noen fra borderlands releasen tro?

 

Borderlands og Destiny er 2 vidt forskjellige spill. Borderlands 3 har veldig kort levetid/omspillingsverdi også i forhold til Destiny 2 universet.

Ta tilbake noen liksom? Trok ikke noen har sluttet å spille Destiny 2 for å spille Bordelands 3 uansett. Det GÅR an å spille begge spill, sant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Borderlands og Destiny er 2 vidt forskjellige spill. Borderlands 3 har veldig kort levetid/omspillingsverdi også i forhold til Destiny 2 universet.

Ta tilbake noen liksom? Trok ikke noen har sluttet å spille Destiny 2 for å spille Bordelands 3 uansett. Det GÅR an å spille begge spill, sant?

 

Begge er lootershooters, og Bungie hentet mye inspirasjon fra borderlands når de lagde destiny, så vidt forskjellige spill er det ikke. Og jeg tror neppe du har spilt så mye borderlands hvis du mener det har kort levetid eller lav omspillingsverdi. Fans spilte BL2 tom. Release av BL3.

 

Selv sitter jeg med 3-4K timer tilsammen i destiny 1 og 2, men har ikke rørt det på lenge. Og flere av de jeg spiller med har droppet det nå til fordel for BL3, så noen har de ihvertfall mistet. Men det er vel heller for å rekruttere nye spillere de gir ut dette gratis da.

 

Og klart det går an å spille begge spill samtidig, men Destiny krever mye tid hvis du skal holde følge. Samtidig tror jeg ikke det blir altfor lenge til første utvidelsen til BL3.

 

Så da kan vi synse litt i hver vår retning, for dette er tall de ikke kommer til å gå ut med uansett.

Lenke til kommentar

 

Lar dette seg spille solo? Alle jeg kjenner er opptatt med WoW om dagen, men jeg leter etter noe nytt.

 

Solo går fint for det meste, utenom nightfall og raids og en del quest steps for exotics. Spiller mye solo selv men er med i en clan når hjelpen trengs. Destiny er et "vanskelig" spill noen ganger

Man kan også på en måte "justere vanskelighetsgraden" ved å ha lavere power enn det som er anbefalt ?

Lenke til kommentar

Man kan også på en måte "justere vanskelighetsgraden" ved å ha lavere power enn det som er anbefalt

Jeg har ikke hørt om noen som gjør dette, men noen blir jo tent av føtter også...

 

Hvis man er ute etter å utfordre seg selv så er det jo plenty av missions som kan tilpasses slik du selv vil. Whisper Heroic eller Zero Hour er missions som kan gjøres alene. Eller så setter man i gang med en nightfall med diverse modifiers...

Lenke til kommentar

 

Man kan også på en måte "justere vanskelighetsgraden" ved å ha lavere power enn det som er anbefalt

Jeg har ikke hørt om noen som gjør dette, men noen blir jo tent av føtter også...

 

Hvis man er ute etter å utfordre seg selv så er det jo plenty av missions som kan tilpasses slik du selv vil. Whisper Heroic eller Zero Hour er missions som kan gjøres alene. Eller så setter man i gang med en nightfall med diverse modifiers...

Whisper heroic eller Outbeak perfected catalyst heroic solo? Da er du svettere enn de fleste som spiller Destiny. Hvertfall Perfected catalyst heroic. kommer ikke forbi puzzles solo engang på normal... Men har fått våpenet, har heldigvis en klan jeg er med i :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...