Gå til innhold

FEATURE: Månedens anbefalte mobilspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner å se litt bedre fordeling android mot IOs apper da markedsandelen mellom de 2 i norge er paraktisk talt identisk. Etter å ha gjort et raskt søk på 3 artikler om månedens beste mobilspill fant jeg at alle 3 artiklene så var 10/10 spill støttet på IOs, med varierende grad av android støtte. Dette er et mønster jeg har sett lenge og skulle ønske at man kanskje prøvde å finne litt mer til android også, eller kanskje veksle da litt mellom hvilke spill man trakk frem om problemet er at enkelte android titler ikke støttes på IOs.

Lenke til kommentar

Savner å se litt bedre fordeling android mot IOs apper da markedsandelen mellom de 2 i norge er paraktisk talt identisk. Etter å ha gjort et raskt søk på 3 artikler om månedens beste mobilspill fant jeg at alle 3 artiklene så var 10/10 spill støttet på IOs, med varierende grad av android støtte. Dette er et mønster jeg har sett lenge og skulle ønske at man kanskje prøvde å finne litt mer til android også, eller kanskje veksle da litt mellom hvilke spill man trakk frem om problemet er at enkelte android titler ikke støttes på IOs.

 

Hei

 

En kjapp sjekk viser at jeg de siste 4 månedene med oppsummering har hatt med 7, 7, 6 og 4(5 når Dead Cells slippes). Altså godt over 50% av alle spill jeg anbefaler funker også på Android.

 

At det samtidig er slik at brorparten av disse spillene også kommer på iOS, tenker jeg bare er en bra ting. At mange gode spill slippes først, eller eksklusivt på iOS, er dessverre slik jeg ofte opplever det.

 

Jeg leter gjennom både Google Play og App Store hver eneste måned etter de beste spillene, og hvor spillene kommer har liten betydning. Jeg vil vise de beste spillene, men jeg er samtidig bevisst på at det skal være et utvalg begge veier.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...