Gå til innhold

PL - Manchester United vs Arsenal


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kolasinac får tillit over Tierney. Og Sokratis blir valgt foran Holding. Xhaka som DM med Torreira lenger fremme også igjen. Hjelpes Emery gjør mye rart.

 

Dette blir kaos bakover, og har ikke veldig troen på seier her.

 

Edit: Tierney ikke i troppen. Skadet?

I forsvaret er det jo naturlig. alle de tre har vært ute lenge. Spilles nok forsiktig inn igjen.

 

Enig om xhaka/lucas. Helt sprøtt ?

Lenke til kommentar

I forsvaret er det jo naturlig. alle de tre har vært ute lenge. Spilles nok forsiktig inn igjen.

 

Enig om xhaka/lucas. Helt sprøtt

 

Hvor mange fulle 90 minuttere skal Holding egentlig spille før han kan startes da? Fyren er mer enn klar for å starte i denne. Spesielt når Sokratis har vært fullstendig krise de siste kampene. Tierney er jo ikke i troppen, så der må det være sykdom/skade som er grunnen. Kola burde aldri få starte en slik kamp igjen i en firer så lenge det finnes alternativ. 

Lenke til kommentar

Gruer meg til Arsenal scorer og tv-produsenten kjører super closeup av ansiktet til Solskjær ti ganger i løpet av fem minutter for å spille på at han er «dead man walking», selv om han egentlig ikke er det før en av våre beste spillere blir skadet sånn at Rojo må byttes inn og får rødt kort for en tofot i låret på Pepe.

 

Sjelden jeg er så pessimist, så alt annet enn tap er jeg fornøyd med i kveld. Vil bare se et lag som kjemper og får til ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...