Gå til innhold

Snart kan alle hjelpe til med å luke ut feil i Fallout 76


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

vanskelig å skru tilbake tiden å gå free to play før man solgte mannskiten til fullpris.

 

Free 2 play? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Nei. Hvis de har Launcha det som early access beta free to play hadde det vært greit. Isteden tok de full pris for samme produkt. Jeg kommer nok aldri til å kjøpe et bethesda spill før det har gått 1 år, slik at det er spillbart. Og til og med da skal det ha gode anmeldelser.

Lenke til kommentar

Skjønner. Bare den vanlige sytingen, med andre ord.

 

Helt enig.

 

Negativitet mot spill idag er nært blitt en mote, og det er helt klart en masse youtubere som utnytter det så til de grader for å få views. FO76 er idag et veldig bra spill som jeg spiller daglig. Veldig gøy og veldig lite problemer ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig.

Negativitet mot spill idag er nært blitt en mote, og det er helt klart en masse youtubere som utnytter det så til de grader for å få views. FO76 er idag et veldig bra spill som jeg spiller daglig. Veldig gøy og veldig lite problemer

Så lite problemer at et AAA spill til 600kr som kom ut for snart er år siden,må lansere en test server for å hjelpe å fikse det?

 

Du kan klage på det du mener er et ulv ulv problem blant spillere.

Men å påstå at F76 ikke har hvert en katastrofe fra ende til annen er bare tull.

 

Ingen stopper deg fra å like det, men å unnskylde det makkverket Bethesda har laget er ikke bare feil, men idiotisk fordi da oppfordrer du Bethesda å lage flere makkverk.

Endret av Gunfreak
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men å påstå at F76 ikke har hvert en katastrofe fra ende til annen er bare tull.

 

Ingen stopper deg fra å like det, men å unnskylde det makkverket Bethesda har laget er ikke bare feil, men idiotisk fordi da oppfordrer du Bethesda å lage flere makkverk.

 

Hva mener du de skulle gjort da? Bethesda har innrømmet at ting ikke gikk helt bra med Fallout 76, og spillet var ganske ræva med launch. Men igjen, hva ville du gjort hvis det var du som lagde det? Bare gitt det opp og gått videre med andre prosjekter? Bethesda har fortsatt å jobbe med det siden launch, og resultatet er begynt å bli rimelig bra nå. At du ikke liker det får være din egen sak, men det er mange som liker det, og mange som kjøper det og bruker penger på det.

 

Videre har jeg aldri skjønt dette med å "oppfordre dem til å lage flere makkverk". Her er du så på bærtur at du ikke har dekning på mobilen lengre. Det har ingenting å si om folk kjøper spill eller ikke. Utviklere lager det de tror folk vil ha, og de vet stort sett bedre enn oss hva folk vil ha. Hvis folk ikke kjøper f.eks Fallout 4 og Fallout 76, betyr det ikke vi tvinger Bethesda til å gjøre Fallout 5 bra. Det gjør bare at det er tvilsomt vi noensinne får et Fallout 5. Du kan klage på Skyrim alt du vil, og jeg er stort sett enig. Det er en flause i forhold til gamle spill i serien. Men det selger utrolig bra, og neste spill vil nok selge minst like mye - og være minst like dumbed down som Skyrim var. Igjen, Bethesda vet langt bedre enn deg hva folk vil ha. Du er nok i solid mindretall her. Jeg også når det gjelder Skyrim, dessverre. Tiden med Arena, Daggerfall og Morrowind er nok for lengst forbi. :( Men alternativet er ikke å tvinge dem til å lage et bra TES6 eller ikke. Alternativene er å ta det man får, eller ikke få noe som helst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Helt enig.

Negativitet mot spill idag er nært blitt en mote, og det er helt klart en masse youtubere som utnytter det så til de grader for å få views. FO76 er idag et veldig bra spill som jeg spiller daglig. Veldig gøy og veldig lite problemer

Så lite problemer at et AAA spill til 600kr som kom ut for snart er år siden,må lansere en test server for å hjelpe å fikse det?

 

Du kan klage på det du mener er et ulv ulv problem blant spillere.

Men å påstå at F76 ikke har hvert en katastrofe fra ende til annen er bare tull.

 

Ingen stopper deg fra å like det, men å unnskylde det makkverket Bethesda har laget er ikke bare feil, men idiotisk fordi da oppfordrer du Bethesda å lage flere makkverk.

Jeg kan veldig lett påstå Fallout 76 ikke er makkverk fra ende til annen.

 

Faktisk er det et veldig, veldig bra spill. Og det har det vært nesten helt siden launch. Januar i år var vel der spillet for alvor begynte å ligne noe, og siden har det bare gått en vei. Med utgivelsen av Wastelanders nå i løpet av høsten ser det enda lysere ut for fremtiden til dette spillet. De som faktisk tar seg bryet til å spille det elsker jo stort sett spillet, og det er en grunn til det.

 

Testserveren er ikke et tiltak for å fikse gamle problemer. I dag er det generelt sett svært lite trøbbel med spillet. Men det er et tiltak for å hindre problemer i fremtiden. På testserveren vil man jo få mulighet til å nettopp teste ting som ikke er i spillet enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om BMW lager en drit bil og folk ikke like den of ikke kjøper den, slutter BMW å lage biler....

 

 

Dette er beskrivelsen av et katastrofe spill.

 

 

The numerous negative reviews from critics led Forbes to describe the release of Fallout 76 as a "historically bad launch" and to question if Bethesda would consider the property "worth saving" moving forward.[50]

 

The Guardian called the game "a pointless walk in the post-apocalypse" featuring "half-baked conflict and witless quests to unearth the dead".[46] According to Forbes, Fallout 76 was a "huge, rare, total miss" by Bethesda.[51] Eurogamer described the game as a "bizarre, boring, broken mess", adding that, shortly after its launch, it should be considered as a "failed experiment".[52] Business Insider described Fallout 76 as "a jumble of disparate video game elements set loose in an online world, held together by a string of pointless fetch quests and experience points".[53] Newsweek said that moments of the enjoyment during their review were "outweighed by the near-constant performance issues and poorly executed game systems", adding that they were disappointed in the game despite being fans of the series.[54]

 

PCWorld ended their review early due to their frustration with the game's technical performance, and said that it still would not be a great game to them even if it "functioned properly".[55] GameSpot said that the game "can look and feel like its illustrious predecessors at times, but it's a soulless husk of an experience."[39] According to IGN, "The rich wasteland map of Fallout 76 is wasted on a mess of bugs, conflicting ideas, and monotony."[41] Giant Bomb has said they will not publish a full review due to lack of interest of the staff to play it enough to reach a final verdict. Editor and co-founder Jeff Gerstmann stated on their podcast "No one on staff wants to play anymore of this video game."[56]

 

The game was also criticized for the complete absence of interactive human NPCs. GameSpot said that "without having any of those people present to tell their stories personally, [Fallout 76]'s world is limited to being little more than just an environmental exhibit with things to kill", and that "there are no strong emotional anchors to help you become truly invested...". They also wrote that quests simply exist of "long monologues and one-way directives from a person who no longer exists and you can't interact with ... your actions ultimately won't affect anyone, or the rest of the world for that matter".[39] PC World similarly took issue, writing "robots aren't really NPCs as much as quest dispensers ... they don't talk with you, they talk at you". Additionally, they disliked the readable terminals and holotapes: "none of it feels important or even particularly interesting" as they were "no substitute for an actual conversation".[55]

 

Many reviewers noted a large number of bugs and glitches present in Fallout 76, affecting numerous aspects of the game, as well as stability, performance and graphical issues.[57][58][59] In response, Bethesda issued several patches, the size of the first being 50GB, which nearly eclipsed the size of the game itself.[60][61] However, some of the attempted fixes garnered player disgruntlement for failing to resolve some of the more notable technical issues, while removing features previously thought intentional.[62] The fifth patch, issued on January 29, 2019, caused frustration due to it inadvertently restoring several bugs that had been fixed previously, including a lockpick item becoming 100 times heavier and quickly limiting the size of a player's inventory; Bethesda subsequently took to fixing this issue the following day by releasing a sixth patch.[63][64] The eleventh patch released on July 16, 2019 similarly caused a number of issues for players, such as armor pieces disappearing and higher-level enemies failing to drop higher-level items, with fans expressing their desire for Bethesda to use a public test server for new patches before their release.[65][66][67]

 

The price of Fallout 76's in-game cosmetics also received negative attention from players for being too expensive, particularly in regards to items added to the game's "Atom Shop" for the 2018 holiday season. Eurogamer noted how a set of Santa Claus outfits and a large sign cost $20 and $14 worth of in-game currency (called Atoms), respectively, with players arguing similar pricing was enough to buy Fallout 4's season pass with all add-ons.[68] In the spring and summer of 2019, the game also introduced items that managed a player's surplus inventory and improved the quality of their weapons, both of which could be acquired through spending Atoms. However, the implementation drew criticism from players, who felt that it favored those that paid for Atoms with real money instead of gaining them through hours of playtime.[67][66]

 

On December 22, 2018, as a way of apology for the criticism surrounding Fallout 76, Bethesda announced that they would give all players of Fallout 76 a free copy of the Fallout Classic Collection, available on PC, which consists of Fallout, Fallout 2, and Fallout Tactics: Brotherhood of Steel.[69]

 

In the weeks following release, Bethesda banned numerous players from the game for using mods and exploiting technical issues for various purposes, such as duplicating in-game items and gaining access to the game's developer room (an off-limits area created for testing purposes which contained copies of every item). Many of these players found that their accounts had been closed without warning, and were then emailed by Bethesda asking them to write an essay explaining why cheating and using mod software was damaging to online video games. Bethesda's reaction received backlash from users from being condescending and presumptuous as many also felt they had been unfairly targeted since they had merely used mods to fix graphical or technical issues with the game, rather than with the intention to gain unfair advantages.[70][71]

Da har man ikke en gang tatt med canvas bag saken, eller at noen hjelmer solgt gjennom game stop nå har fått helsefarlig mugg.

 

 

 

Eller de som foretrekker det i video from.

https://youtu.be/ghdOSTAda1w

Lenke til kommentar

Om BMW lager en drit bil og folk ikke like den of ikke kjøper den, slutter BMW å lage biler....

 

 

Dette er beskrivelsen av et katastrofe spill.

 

 

 

Da har man ikke en gang tatt med canvas bag saken, eller at noen hjelmer solgt gjennom game stop nå har fått helsefarlig mugg.

 

 

 

Eller de som foretrekker det i video from.

 

 

De tingene du nevner handler jo ikke om spillet. Jeg driter egentlig en lang i det som handler om plastposer og hva det måtte være. Det handler ikke spesifikt om spillet. Spillet er det jeg snakker om.

 

Du viser til et knippe anmeldere som ikke likte spillet. Fair enough. Det originale Destiny ble også ganske slaktet da det kom ut, og hadde det kommet ut i dagens rimelig giftige miljø hadde det blitt slaktet minst like mye. Men det har vokst og endret seg, og Destiny (1 og 2 kombinert) står i dag som mitt favorittspill gjennom tidene. På samme måte liker jeg oppbyggingen av Fallout 76, og på samme måte har det også utviklet seg mye på kort tid. Mye av kritikken folk rettet mot spillet er nullet ut, og med høstens Wastelanders-oppdatering forsvinner også det største ankepunktet folk har mot spillet, nemlig ingen NPCer. Det er forøvrig kritikk jeg er enig i, men jeg synes det er vanskelig å kritisere Bethesda for å ønske en fullstendig spillerdrevet opplevelse. De ga det et forsøk, men det funket ikke. Da hører de på spillerne og endrer det. Det er en bra ting.

 

Folk glemmer også alle de positive tingene med Fallout 76. For eksempel er de et ekstremt godt eksempel til etterfølgelse når det gjelder DLC, der alt nytt innhold er gratis for alle spillere. Hadde det vært CDPR som hadde gjort dette hadde folk roset dette opp i skyene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk flest glemmer hvordan spill var før, og hvordan man sammenligner spill.

 

Spill har alltid hatt problemer.

Men før kunne man ikke fikse dem.

Da levde man med problemene.

 

Det var en periode hvor spillerne ikke var så kravstore, når det ikke var så mange spill å velge mellom.

 

Du kunne ikke lese hva alle andre mente, og du ble ikke påvirket av YouTube.

 

Nå klager folk kun for å klage.

Klager om ting som var helt normalt før i tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fallout 76 = Hvis man polerer en dritt så er det fortsatt bare en dritt.

 

Gjør det enkelt å stem med lommeboka. De som liker det kjøper det å støtter det. De som ikke liker det kjøper det ikke og ergo støtter det ikke.

Jeg mener at Fallout 76 er ren skjær møkk når det gjelder et spill og har ingenting med Fallout og gjøre.

Det er min mening punktum ferdig.

 

Move along and better luck next game.

Lenke til kommentar

Fallout 76 = Hvis man polerer en dritt så er det fortsatt bare en dritt.

 

Gjør det enkelt å stem med lommeboka. De som liker det kjøper det å støtter det. De som ikke liker det kjøper det ikke og ergo støtter det ikke.

Jeg mener at Fallout 76 er ren skjær møkk når det gjelder et spill og har ingenting med Fallout og gjøre.

Det er min mening punktum ferdig.

 

Move along and better luck next game.

 

 

Har du spilt det?

Lenke til kommentar

Jeg har spilt det, og er enig i at det er et møkkaspill. Og de har gjort alt feil med spillet. Jeg hadde vel rundt 20% successrate i å logge inn på serverne den første uka, så ba jeg om refund, noe jeg var i min fulle rett til siden jeg kjøpte et produkt jeg 80% av tiden ikke kunne bruke. Svaret jeg fikk var at dette var komplett umulig, hvorfor? Fordi jeg, sitat: "You have already downloaded the game".

 

Men nå klager jeg vel kun for å klage.

 

Og for all del, det er hyggelig at de nå etter 1 år begynner å betateste spillet. Folk må få lov å like spill eller ei uten at de skal belastes for å sutre og klage. Hadde noen solgt deg et ødelagt produkt du ikke kunne bruke for 600 kroner, så hadde vel det vært tipp topp tommel opp for mesteparten virker det som.

Fantastisk å si at folk "Klager om ting som var helt normalt før i tiden", jeg kan ikke huske, i min levetid, når dette bethesda gjorde her var normalt.

Go whiteknights.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt det, og er enig i at det er et møkkaspill. Og de har gjort alt feil med spillet. Jeg hadde vel rundt 20% successrate i å logge inn på serverne den første uka, så ba jeg om refund, noe jeg var i min fulle rett til siden jeg kjøpte et produkt jeg 80% av tiden ikke kunne bruke. Svaret jeg fikk var at dette var komplett umulig, hvorfor? Fordi jeg, sitat: "You have already downloaded the game".

 

Men nå klager jeg vel kun for å klage.

 

Og for all del, det er hyggelig at de nå etter 1 år begynner å betateste spillet. Folk må få lov å like spill eller ei uten at de skal belastes for å sutre og klage. Hadde noen solgt deg et ødelagt produkt du ikke kunne bruke for 600 kroner, så hadde vel det vært tipp topp tommel opp for mesteparten virker det som.

Fantastisk å si at folk "Klager om ting som var helt normalt før i tiden", jeg kan ikke huske, i min levetid, når dette bethesda gjorde her var normalt.

Go whiteknights.

Hm. Det var er rart innlegg. For det første var det jo ikke deg jeg spurte, men la gå.

 

Betatesting er det jo heller ikke, men det vet du sikkert godt selv. Beklagelig at du føler deg snytt for 600 kroner, men at de har gjort alt feil kan vel neppe stemme, ettersom det er såpass mange som spiller det.

 

Rar formulering at man må kunne like spillet eller ei uten å bli anklaget for ditt og datt, før du rett på direkten anklager de som liker det for å være whiteknights, som sikkert er et eller annet uttrykk som er vanlig blant folk som også bruker uttrykk som SJW, MSM osv.

Endret av CommanderKeen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det var ikke så alvorlig ment. Men jeg mener at man ikke kan forsvare noe som er objektivt feil. Som å nekte forbrukere med refusjonsrett pengene tilbake.

Jeg vet det ikke er betatesting, men det burde kanskje her vært gjort en litt grundigere jobb på forhånd, men det er bethesda, så "noen" bugs og slikt regnet jo alle bare med. Det er vel en perk de har opparbeidet seg gjennom sitt arbeid. 

 

Hvor får du tallene dine fra når du sier at det er så mange som fortsatt spiller det? Og hvor mange er "mange" i denne sammenhengen?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...