Gå til innhold

Hjelp til forsterker som skal brukes til datamaskin og Playstation


Anbefalte innlegg

Dette er jo individuelt, og råder trådstarter til å kjøpe det du har lyst på.

 

Det er jeg enig i og det er langt på vei derfor jeg slang på et bilde av oppsettet mitt, som er noe ala det TS er på jakt etter. For min del var det viktigst å finne noe som var mest mulig kompakt og som følgelig kunne være litt skjult men smaken er som kjent som baken. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jeg enig i og det er langt på vei derfor jeg slang på et bilde av oppsettet mitt, som er noe ala det TS er på jakt etter. For min del var det viktigst å finne noe som var mest mulig kompakt og som følgelig kunne være litt skjult men smaken er som kjent som baken. 

Forsterkeren du har dekker ikke helt behovet jeg har. Med mindre V2 av den har færre innganger en V1. 

 

Jeg var rimelig sikker på Denon PMA-60 inntil jeg lagde denne tråden. Greit kompakt, men ikke allverdens med kraft. Jeg tror fortsatt den er kraftig nok for mitt behov idag. 

Lenke til kommentar

Som en regel i alle produkter er Nad mer frempå og luftig, passer bra til Bw om de kjører samme stil. Min Nad Cd har den sounden jeg husker fra alle Nad amper og Cd jeg har hatt, også er ganske ny.

 

Denon er jeg veldig kjent med, mer nøytral og varmere. Passer de fleste høytalere. Nå gjetter jeg videre på nøytrale høytalere kan, jeg sier "kan" det bli litt negativt.

Om du ikke har nok watt.

 

Du må nesten prøve selv. Til Bw ville jeg personlig valgt NAD.

 

Bw regnes som en relativt nøytral høytaler.

 

 

På samme vis bør du helst ikke bruke Nad på høytalere som ikke er nøytrale...

 

Feks eldre Klipsch eller feks Dynavoice M65 grøss. Det skjærer i øra...

 

Jeg ville også lagt Cerwin på den lista.. men mange bruker Nad Cerwin...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...