Gå til innhold

Tråden om Beforeigners


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er faktisk ikke helt sant.

 

HBO Nordic har ikke annonsert enda, men serieskaperne vil ha mer.

 

Med hvordan Rubicon sikkert vil høyne budsjettet nå, så kan det stoppe enkelte ting. Slik vi har sett med at NRK har sagt nei til mer Heimebane hos dem fordi Motlys ville ha mer enn NRK ville gi, mens MTG sikkert er i forhandlinger om å få sesong 3 på Viaplay og Viafree.

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke helt sant.

 

HBO Nordic har ikke annonsert enda, men serieskaperne vil ha mer.

 

Med hvordan Rubicon sikkert vil høyne budsjettet nå, så kan det stoppe enkelte ting. Slik vi har sett med at NRK har sagt nei til mer Heimebane hos dem fordi Motlys ville ha mer enn NRK ville gi, mens MTG sikkert er i forhandlinger om å få sesong 3 på Viaplay og Viafree.

 

Har Viaplay, Netflix og HBO.

 

Rart om det havner på Amazon, da det er norsk tale.

 

Håper det kommer på HBO.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
D0vendyret skrev (På 18.12.2019 den 18.33):

Selv bruker jeg svært sjeldent å gå inn den veien, jeg bruker mic'en og sier hva jeg vil ha. Så det er bare å holde inn mic-knappen og si "Med hjartet på rett plass" når beskjeden «Snakk nå» kommer opp. Men prøvde og ser de har noe feil med arkivet for den serien, for kun episode vist i dag vises. Men du har 'alle' sesongene og episodene tilgjengelig via «NRK TV» appen på samme side jeg viste deg på bildet.

 

Maury skrev (På 28.12.2019 den 3.00):

Slutt med trollingen din. 

Du må være mann til å tåle andre meninger, selv om du er uenig! Vi er forskjellige! 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Maury skrev (På 25.9.2019 den 21.18):

Det er faktisk ikke helt sant.

 

HBO Nordic har ikke annonsert enda, men serieskaperne vil ha mer.

 

Med hvordan Rubicon sikkert vil høyne budsjettet nå, så kan det stoppe enkelte ting. Slik vi har sett med at NRK har sagt nei til mer Heimebane hos dem fordi Motlys ville ha mer enn NRK ville gi, mens MTG sikkert er i forhandlinger om å få sesong 3 på Viaplay og Viafree.

 

Snikpellik skrev (På 30.9.2019 den 12.17):

"Ikke sant" fordi det ikke er bekreftet enda, nei. Jeg føler meg nærmest helt sikker på at det blir mer Beforeigners, og at det blir på HBO Nordic med Rubicon som produksjonsselskap.

 

Sesong 2 er bekreftet :)

https://trd.by/underholdning/2020/01/31/To-norske-serier-får-midler-til-sesong-nummer-to-20974487.ece

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...