Gå til innhold

GUIDE: Google-apper på Mate 30 Pro Vi har fått inn Huawei Mate 30 Pro til test, men først installerte vi Google-apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne vel gjort noe slikt, men: Er det lovlig?

Hva med dette skulle vært ulovlig? Og tror du tek.no ville publisert at de brøt amerikanske sanksjoner? Vet ikke om du er klar over det, men USA pleier å straffe folk rimelig hardt for slik. Hvis dette var tilfellet kunne tek.no journalister ikke reist til USA lengre.

 

Det er du som er kunde hos Google når du laster ned deres butikk. Google har ikke solgt noen som helst eller gitt noen som helst tjeneste til Huawei.

 

Tror du mener: USA sitt forsøk på stoppe tyveriene som skjer i storskala av Kina.

Tror du mener at dette utsagnet ikke har noe som helst logikk? Sanksjonene mot Kina er av den grunn ja. Dette er ikke det samme, USA har spesifikt ilagt Huawei sanksjoner. Det til tross for at Huawei kommer med mye teknologi ingen på markedet har. Altså, hva stjeler de, om de er først med ny teknologi? Dette er svært ulogisk utsagn fra din side.

 

Vi ser at Huawei konkurrerer på lik linje med selskap fra USA, der USA vanligvis har en fordel med å ligge foran i teknologi. Om målet med å sanksjonere Huawei var å stoppe tyveri, ville de ikke sanksjoner det selskaper som stadig er først med ny teknologi i verden. Ser du på Apple telefoner, hva legger de til? Ting Huawei allerede har, om noen skulle vært tyv her ville det vært Apple.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med dette skulle vært ulovlig? Og tror du tek.no ville publisert at de brøt amerikanske sanksjoner? Vet ikke om du er klar over det, men USA pleier å straffe folk rimelig hardt for slik. Hvis dette var tilfellet kunne tek.no journalister ikke reist til USA lengre.

 

Det er du som er kunde hos Google når du laster ned deres butikk. Google har ikke solgt noen som helst eller gitt noen som helst tjeneste til Huawei.

 

Tror du mener at dette utsagnet ikke har noe som helst logikk? Sanksjonene mot Kina er av den grunn ja. Dette er ikke det samme, USA har spesifikt ilagt Huawei sanksjoner. Det til tross for at Huawei kommer med mye teknologi ingen på markedet har. Altså, hva stjeler de, om de er først med ny teknologi? Dette er svært ulogisk utsagn fra din side.

 

Vi ser at Huawei konkurrerer på lik linje med selskap fra USA, der USA vanligvis har en fordel med å ligge foran i teknologi. Om målet med å sanksjonere Huawei var å stoppe tyveri, ville de ikke sanksjoner det selskaper som stadig er først med ny teknologi i verden. Ser du på Apple telefoner, hva legger de til? Ting Huawei allerede har, om noen skulle vært tyv her ville det vært Apple.

Artig "vri" egentlig , Huawei fra å gå til å kopiere det meste fra Apple , til å gå forbi og bli kopiert fra Apple

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Villig til å teste? Villig til å kjøpe!

 

Hadde p10, etter 2 år har den faktisk fått bedre ytelse(gpu turbo) og jeg merker nesten ikke forskjell på batteriet heller.

 

Gikk for en mate 20 pro nå og den knall om du ser bort fra at den faller i gulvet om den ligger på stoffoverflate med mer enn 5grader helling.

 

De har helt konge mobiler og det er den egentlige grunnen til at Huawei blir straffet av USA.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg ville vel åpnet den siden dere refererer til via translate.google.com sånn at jeg fikk oversatt den til engelsk først. Men i stedet for å gå til en kinesisk side med ulesbar (for meg) tekst ville jeg nok heller ha søkt opp Googles apper på apkmirror.com eller en tilsvarende side. Apk er filformatet som benyttes av Android.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for Huaweis håpløst aggressive minnestyring så hadde dette vært kanskje den beste telefonen på markedet. Fikk aldri beskjeder fra Hangouts, Snapchat etc fordi den drepte alt i bakgrunnen. Hjalp ikke å sette ting til manuelt etc. Vet det er samme problem enda, for jeg får aldri tak i kollegaen min som fortsatt har samme telefon ? hva er poenget med mye ram når ingenting for lov til å bli der..

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for Huaweis håpløst aggressive minnestyring så hadde dette vært kanskje den beste telefonen på markedet. Fikk aldri beskjeder fra Hangouts, Snapchat etc fordi den drepte alt i bakgrunnen. Hjalp ikke å sette ting til manuelt etc. Vet det er samme problem enda, for jeg får aldri tak i kollegaen min som fortsatt har samme telefon ? hva er poenget med mye ram når ingenting for lov til å bli der..

 

Hæ? Notifikasjoner har ingenting med dette å gjøre. De kommer uavhengig av hva som faktisk kjører aktivt i bakgrunnen. Mest sannsynlig er det Android sin "AI" som ser at du ikke sjekker varslene ofte/fort nok.

Om jeg sveiper bort varsler fra feks snap noen dager på rad slutter jeg å få varsler.

En ganske plagsom funksjon, men det finnes sikkert en form for hvitelisting ett sted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...