Gå til innhold

Ny Star Wars Jedi: Fallen Order-trailer viser et variert og hesblesende eventyr


Anbefalte innlegg

Du er ikke Star wars fan forstår jeg :)

Rouge one war fantastisk, Solo var grei nok.

Jeg er oppvokst med Star wars, sikker derfor jeg liker de så godt. Har sett de utallige ganger. Er jo størst fan av episode 4-6 siden det er de jeg så i barndommen men liker godt 1-3 også. 6 og 7 er bra men merket jo forandring når Disney tok over skuta. Skal bli godt å få en avslutning nå i Desember så får vi håpe på masse spin offs som rouge one og Solo var. Og så kommer et jo en helt ny Star wars tvserie snart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Solo synes jeg var grusomt kjedelig. Rogue One likte jeg veldig godt. 

 

Jeg har alltid digga Star Wars, men egentlig aldri vært ultra fan av filmene, første 3 er selvsagt bra. Men de kunne sikkert spart seg for 60% av det de har laget etterpå :p

 

Det er universet jeg digger. Light og dark side. Synes kanskje Kotor 1-2 er det kuleste som er laget av starwars. Likte en del enkelt episoider av clonewars og rebels godt også.  

Lenke til kommentar

Når det er sagt så finnes det jo bare to bra Star Wars-filmer. Rogue One og Solo.

Rogue One var jævlig gjennomført, og Solo var en eneste solid opptur og nydelig underholdning etter all whiningen på internett ukene i forkant.

 

Glimrende!

 

Håper veldig at dette spillet innfrir, jeg er i hvert fall meget klar for en solid enspiller opplevelse nå!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nei.

Luke var alltid en emosjonell tenåring.

Han var halvveis inn på den mørke siden, og alle foreldrefigurene hans forsvant med en gang.

 

Etter filmene hadde han ingen sted å gå, annet enn der han endte opp.

Jo. Problemet er at fyren som kunne se lyset i hvem som helst, selv sin ondere-enn-Hitler-space-Jesus-far, ble så sjokkert over mørket i Ben Solo at han vurderte å drepe han. Det funker ikke. Det passer bare ikke med karakteren.

 

Og alle de humor-tingene med han fungerte også heller dårlig. For eksempel det med light saberen.

Lenke til kommentar

 

Nei.

Luke var alltid en emosjonell tenåring.

Han var halvveis inn på den mørke siden, og alle foreldrefigurene hans forsvant med en gang.

 

Etter filmene hadde han ingen sted å gå, annet enn der han endte opp.

Jo. Problemet er at fyren som kunne se lyset i hvem som helst, selv sin ondere-enn-Hitler-space-Jesus-far, ble så sjokkert over mørket i Ben Solo at han vurderte å drepe han. Det funker ikke. Det passer bare ikke med karakteren.

 

Og alle de humor-tingene med han fungerte også heller dårlig. For eksempel det med light saberen.

Vurderte luke aldri å drepe vader?

Lenke til kommentar

 

Vurderte luke aldri å drepe vader?

Det vet jeg ikke, men ikke så vidt jeg husker.

 

Poenget er at han har sett at alle kan snu. Til og med space-Hitler. Da er det brått litt rart at han blir så redd av Ben Solo at han ikke ser noen annen utvei enn å drepe han.

Luke kapper ned Vader i hula mens han trener for Yoda.

Han kapper hånden av ham.

Hele trilogien handler jo om at han prøver å kappe ned Vader for å få hevn.

 

Det eneste som får han til å stoppe er at Vader, i slutten, ikke har noe våpen, mangler en hånd, og ellers er helt ødelagt.

 

Luke holder hele tiden på å gli over til den mørke siden.

Han fullførte aldri treningen.

Han hadde aldri noen foreldre.

 

Så det at han prøvde å ta livet av kylo er helt innenfor karakteren hans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...