Gå til innhold

Hvor god tlf?


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann. Min gamle Sony Xperia zx2 har begynt å ta kveld etter 1.5 år. Og er i en situasjon hvor eg absolutt ikke har råd til å kjøpe ny. Så da bestilte eg heller en slik billig tlf på internett. Den har disse spesikasjonene :

 

 

Specification:

1.Model No.:A10pro

2.Platform : MTK6595

3.Standby: Dual sim dual standby(A slot support SIM card, another slot support SIM card or TF card)

4.Screen: 6.7 HD+ Dewdrop 720*1560

5.Speaker: 1511 Box Speaker

6.Frequency: GSM850/900/1800/1900MHz, 3G: WCDMA850/2100MHz,4G LTE

7.Vibration: Support

8.Colors: Bright Black/Wine red/ Aurora blue

9.Memory: 6GB RAM+128GB ROM

10.Multi Media: MP3/MP4/3GP/FM Radio/Bluetooth

11.Camera: 6MP+18MP

12.Multi Function: Full screen, Face recognition,Screen finger print, Dual SIM, Wifi, GPS, Gravity Sensor, Alarm ,Calendar ,Calculator ,Audio recorder ,Video recorder, WAP/MMS/GPR, Image viewer,E-Book,World clock,Tasks card rear flash IML rear cover

13.Languages: Multi-language support

14.Others: Android OS 9.1 System

15.Battery: 3800Mah Lithium-ion battery

 

Er dette er en "bra" tlf? /speks? Eller bør eg kjøpe en billig til under 2000 kr i Norge? Er vandt med gode tlf. Men bryr meg ikke om det er en clone. Så lenge den er brukbar her i Norge:) Norge er ett land det er tungt å være fattig i. Hehe. Men i dag så trenger man å være tilgjengelig digitalt. Og da vil eg ha en litt kraftfull tlf. Selv om det er en "clone" eller hva dei kaller dei. Hehe. Håper på gode tilbakemeldinger eller svar. Mvh Vidar. Ha en nydelig kveld videre alle sammen.

post-508792-848963_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg er ikke så god på operativsystemer og sånt, men kjøpte en Samsung a10 for da 1 måned siden for 1300 kr på Elkjøp og er veldig fornøyd. Ikke ett problem enda. Klarte søren meg å miste den på flisgulvet i går, men annet enn at simkortet gikk 2 mm ut av sporet, så skjedde det ingen skade. Så er veldig fornøyd med den gitt.

Lenke til kommentar

Ikke kjøp mobiltelefon på wish...

For guds skyld ikke kjøp mobil på wish...

 

Kjøp på bangood.com istede.

Det er en seriøs kinesisk nettbutikk (noe IKKE wish er)

Finnes masse rabattkoder som gjør telefonene enda billigere. Og velg tariff insurance så slipper du tollregning i tillegg.

Endret av Complexity
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Sjekket opp noe lignende selv. Da var 2 av de 3 kameralinsene falske, android systemet var av en mye gamlere type som var skjult. minne var av en treg type. Mer gadd jeg ikke sjekke, for da visste jeg at dette ikke var noe å bruke mer tid på. Telefonen så ganske lik ut som den på bilde, så mulig det er samme greiene.

Styr unna! 

Endret av elementsav
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du har mulighet til å avbestille, så er Umidigi A5 Pro fra Banggood til ca 980 kroner ink tariff insurance og shipping insurance et godt valg https://www.banggood...ur_warehouse=HK


 


Ikke regn med oppdateringer ut over android 9.0 som den kommer med. Bra telefon i forhold til pris. Har kjøpt denne til en kamerat og han er strålende fornøyd.


 


Den har god byggekvalitet og ultra vidvinkelkamera i tillegg til det vanlige kameraet på baksiden. Det følger med både skjermbeskyttelse og cover til baksiden. Du kan velge mellom Crystal Blue og Space Gray. Husk å velge EU versjon, og kryss av for tariff insurance ved betaling. Den har alle bånd som trengs her i Norge.


  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker for alle svar. Visst tlf er dårlig så får Eg pengen tilbake av wish. Men kommer til å prøve å avbestille den med engang. Den er ikke sendt. Men klarna er det eneste fima som lar meg kjøpe på kreditt. Så eg har ikke mange muligheter. Eg har ice abbonomang. Vil det funke med 4 g+ med denne tlf? Står jo at det er 4g lte med. Men Eg har ikke peiling på slikt. ? Trur eg tar sjansen om det er forseint å avbestille. Samsvarer den ikke med annonsen så får Eg pengene tilbake. Har fått pengene tilbake for flere rc biler og båter. Droner osv. Selv om eg ikke har bedt om det. Så regner med det skal gå fint visst den er dårlig. Men Eg trenger 4g lgt på grunn av at eg bruker tlf min som internett deler. Så det er viktig. Hva er forskjellen på en huawei p30 og en p30 lite? Eller P20 versjonene? Ser man kan kjøpe lite versjonene for rundt 2000 lapper. Er det en mulighet? Til Jaczdani : tusen takk for denne opplysningen eg kjøpte tlf i april 2018 og har ikke sjølskadet den med vilje. Men den er så glatt at den har dette ned når den har vibrert så baksiden er helt sprukket. Og nevene mine blir veldig varme av holde i den ? beklager lang melding. Og takk til alle som har komt med innlegg. Kjempe ?Mvh

Lenke til kommentar

Det er vel band 20 som er viktig for å få 4G her i norge, så vanskelig å si om det er det på den telefonen.

Er kun Wish som selger denne A10 Pro (som har kostet 24 tusen........................................................)
 

Tipper du får en helt standard Android telefon som påstår den har Android 9 men har egentlig 6 eller 7.

Er du heldig får du 1GB ram og ikke bare 512Mb som vil være helt ubrukelig i dag.

 

Den kan og være full av spyware og kinesisk software som sender din personlige data via kinesiske servere.
Man aner aldri med slike telefoner hvor de bare har funnet på ett tilfeldig navn.

 

Her er Banggood mye tryggere å handle fra, da de iallefall selger telefoner fra kjente Kinesiske merker som man kan søke opp og se video\lese reviews om.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel band 20 som er viktig for å få 4G her i norge, så vanskelig å si om det er det på den telefonen.

Er kun Wish som selger denne A10 Pro (som har kostet 24 tusen........................................................)

 

Tipper du får en helt standard Android telefon som påstår den har Android 9 men har egentlig 6 eller 7.

Er du heldig får du 1GB ram og ikke bare 512Mb som vil være helt ubrukelig i dag.

 

Den kan og være full av spyware og kinesisk software som sender din personlige data via kinesiske servere.

Man aner aldri med slike telefoner hvor de bare har funnet på ett tilfeldig navn.

 

Her er Banggood mye tryggere å handle fra, da de iallefall selger telefoner fra kjente Kinesiske merker som man kan søke opp og se video\lese reviews om.

 

Takker ?? Skal sjekke ut bangoods.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...