Gå til innhold

Er VGD lagt ned?


startelver

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper inderlig ikke det. Isåfall vil nivået på diskusjon.no synke betraktelig når VGD-gjengen strømmer hit.

 

Jeg tror det er få forum i Norge som følges såpass opp av eget team med forumveiledere, mods og admins som det blir her så hvis den gjengen kommer hit får vi følge det opp. Folk er heldigvis ganske flinke til å rapportere ting som bryter med føringene for forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

VGD består stort sett av nettroll som stalker hverandre rundt og påpeker ting de andre har sagt i tidligere diskusjoner. Håper for all del det ikke blir sånn her også hvis de kommer over hit.

 

"Åja du sier det du, i den saken for 2,5 år siden skreiv du nemlig det motsatte! Vinglepetterhore!"

 

Mange trygdebeist som bruker fritida si på å spy ut all sin eder og galle over samfunnet der.

 

Tror ikke denne forumformen passer for de uansett, de liker nok å se på avisartikler og se sine egne navn i kommentarfeltet under artikkelen. "Jeg er samfunssengasjsert" (obligatoriske skrivefeil).  Ikke som her der man hopper rundt i forskjellige forumtråder.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

VGD består stort sett av nettroll som stalker hverandre rundt og påpeker ting de andre har sagt i tidligere diskusjoner. Håper for all del det ikke blir sånn her også hvis de kommer over hit.

 

"Åja du sier det du, i den saken for 2,5 år siden skreiv du nemlig det motsatte! Vinglepetterhore!"

 

Mange trygdebeist som bruker fritida si på å spy ut all sin eder og galle over samfunnet der.

 

Tror ikke denne forumformen passer for de uansett, de liker nok å se på avisartikler og se sine egne navn i kommentarfeltet under artikkelen. "Jeg er samfunssengasjsert" (obligatoriske skrivefeil).  Ikke som her der man hopper rundt i forskjellige forumtråder.

 

 

Stemmer det; det er folk med alt for mye fritid og alt for store fritidsproblemer. Får håpe VGD snart er oppe og går igjen og at de ikke kommer hit.

Lenke til kommentar

VGD burde lide samme skjebne som Piratebay. Et nettsted fylt med rusmisbrukere og sexavhengige mennesker.

 

Det skrytes av både hasjrøyking, thaifitte og sexdukker over en lav sko der inne.

 

At det nå har vært stengt i flere dager på grunn av rasisme blant brukerne forteller det meste om dette forumet.

Endret av Kentinho
Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...