Gå til innhold

DNBs nye mobilbank er nede i hele landet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Krisemaksimering lenge leve...

 

Ja, kan ikke si jeg har blitt berørt noe særlig av nedetid i løpet av mine 4 år hos DNB. Mulig de har høyere feilprosent enn konkurrentene, men hvor reelt problem dette er for den gjennomsnittlige forbrukeren kan i aller høyeste grad diskuteres.

Lenke til kommentar

Ja, kan ikke si jeg har blitt berørt noe særlig av nedetid i løpet av mine 4 år hos DNB. Mulig de har høyere feilprosent enn konkurrentene, men hvor reelt problem dette er for den gjennomsnittlige forbrukeren kan i aller høyeste grad diskuteres.

Og jeg har logget inn og ut i hele dag uten problemer på appen. Så tydelig at ikke alle har vært rammet.

Lenke til kommentar

 

 

DNBs mobilbank er i alle fall årevis foran de andre, selv med hiccups i ny og ne.

 

Nei

Nei vell

En så lite nyansert kommentar som "årevis foran de andre" fortjener et like nyansert svart tilbake.

Både nettbanken og app'en til DNB synes jeg er dårligere enn den til bla Sbanken.

Endret av Norpy
  • Liker 3
Lenke til kommentar

DNBs mobilbank er i alle fall årevis foran de andre, selv med hiccups i ny og ne.

 

Det eneste DnB er milevis foran de andre med er dårlig kundeservice og en enda dårligere app. Skaff deg heller en skikkelig bank. Dersom du tror at det ikke finnes bedre alternativer så er det et sikkert tegn på at det er på tide å bytte til en annen bank.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det eneste DnB er milevis foran de andre med er dårlig kundeservice og en enda dårligere app. Skaff deg heller en skikkelig bank. Dersom du tror at det ikke finnes bedre alternativer så er det et sikkert tegn på at det er på tide å bytte til en annen bank.

Kan hende mange har helt andre behov fra banken og appen men DnB-appen har gitt meg alt jeg trenger og kundeservice har alltid vært hyggelig. Ser ikke helt hva en annen bank kunne tilbydd meg som jeg ikke får fra DnB.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...